Ուսուցչուհի՝ Լուսինե Դալլաքյան
ԲԱՌԱՐԱՆԸ ՏԻԵԶԵՐՔ Է
Նպատակներ՝
1. Խթանել բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացումը:
2. Ձևավորել բառարաններից օգտվելու հմտություններ։
3. Նպաստել բառապաշարի հարստացման գործում բառարանների դերի արժևորմանը։
4. Կիրառել բառարանների տարբեր տեսակներ:
5. Կիրառել առցանց բառարաններ:
6. Հասկանալ բառարան կազմելու հիմնական սկզբունքները:
7. Ստեղծել փոքրիկ բառարաններ կյանքի տարբեր ոլորտների վերաբերյալ՝ պահպանելով բառարանագրության հիմնական սկզբունքները:
8. Արդյունավետ համագործակցել թիմակիցների հետ՝ ստեղծելով համերաշխ աշխատանքային մթնոլորտ:
9. Խթանել սովորողների ինքնազարգացումը՝ նոր փորձ ձեռք բերելու, գիտելիքները կիրառելու համար:
Խնդիրներ՝
1. Վեր հանել բառարանների կարևորությունը կյանքի տարբեր ոլորտներում:
2. Ուսումնասիրել բառարանների տեսակները։
3. Ճիշտ ընտրել համապատասխան բառարանը՝ հաշվի առնելով բառարանի տեսակը:
4. Խթանել, որ սովորողն ինքնուրույն օգտվի բառարաններից:
5. Զարգացնել սովորողների ճանաչողական հետաքրքրությունները և աշխատանքը պլանավորելու ու իրականացնելու կարողու-թյունները:
Վերջնարդյունքներ՝
1. Կներկայացնի բառարան կազմելու հիմնական սկզբունքները։
2. Կիմանա և կտարբերակի բառարանների տեսակները։
3. Ըստ անհրաժեշտության կկիրառի բառարանների տարբեր տեսակներ։
4. Կկիրառի առցանց բառարաններ:
5. Կստեղծի փոքրիկ բառարաններ կյանքի տարբեր ոլորտների վերաբերյալ՝ պահպանելով բառարանագրության հիմնական սկզբունքները։
6. Կհիմնավորի բառարանների կարևորությունը բառապաշարի հարստացման գործում։
7. Կձևավորվի՝
1) լեզվական գրագիտություն և կարողունակություն,
2) սովորել սովորելու կարողունակություն,
3) մեդիա կարողունակություն:
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ