Դասի պլան`նախագծային մեթոդով
Առարկա՝ -Համաշխարհային պատմություն, երկրաչափություն |
Դասարան՝ 11-րդ |
|||
Ուսուցիչներ՝ Մարգարիտ Կարապետյան, Ջեմմա Պետրոսյան |
Ամսաթիվ՝ 24.02.2023թ. |
|||
Դասի թեմա՝ Ֆրանսիական մշակույթը 19-րդ դ. վերջին |
||||
Ինտեգրված թեմա՝ Ոսկե հատում |
||||
Միջառարկայական կապ՝ Երկրաչափություն, ՏՀՏ, Արվեստ |
||||
Նպատակներ |
1. Ձեռք բերել գիտելիքներ Ֆրանսիական մշակույթի ձեռքբերումների վերաբերյալ 2. Արժևորել ոսկե հատման ազդեցությունը մշակույթի վրա 3. Հիմնավորել ոսկե հատման առկայությունը բնության մեջ 4. Ամրապնդել միջառարկայական կապը հումանիտար և բնագիտական առարկաների միջև |
|||
Վերջնարդյունքեր |
1. Նկարագրել 19-րդ դարավերջին ֆրանսիական մշակույթի զարգացման նախադրյալները: 2. Ներկայացնել ականավոր ֆրանսիացի գիտնականներին: 3. Գնահատել գիտնականների ձեռքբերումները գիտության և մշակույթի հետագա առաջընթացի համար: 4. Հիմնավորել ոսկե հատման ազդեցությունը մշակույթի զարգացման վրա: 5. Ձեռք բերել ամփոփ գիտելիքներ ոսկե հատում երևույթի և մշակույթի վերաբերյալ: 6. Ստեղծել նորաձև զգեստ՝ հիմնվելով ոսկե համամասնության և ֆրանսիական նորաձևության վերաբերյալ գիտելիքների հիման վրա:
|
|||
Գնահատում |
Ձևավորող |
|||
Առարկայական կարողունակություն/ներ |
1. Լեզվական գրագիտություն և կարողունակություն 2. Ինքնաճանաչողական և սոցիալական կարողունակություն 3. Մշակութային կարողունակություն 4. Թվային և մեդիա կարողունակություն 5. Մաթեմատիկական և գիտատեխնիկական կարողունակություն
|
|||
Վերառարկայական կարողունակություն/ներ |
Հիմնականում ունեն գործողության շեշտադրում |
|||
Մեթոդներ, հնարներ |
Հակիրճ դասախոսություն, փազլ, սահիկաշարեր, տեսանյութ, Kahoot |
|||
Ռեսուրսներ |
Համակարգիչ, սմարթ գրատախտակ, հեռախոս, համացանց, գրիչ, դասագիրք, տետր, VR տեխնոլոգիա: |
|||
Խաչվող հասկացություններ |
Փոփոխություն, զարգացում, անհատ, քաղաքակրթություն, պատճառ-հետևանք, արժեքներ, խնդրի ընկալում, լուծում, փաստարկների կառուցում |
|||
Ուսուցիչի գործողություններ
|
Սովորողների գործողություններ |
|
||
Ակտիվացում
|
Մտագրոհի միջոցով պարզել աշակերտների իմացությունը ֆրանսիական նշակույթի և ոսկե հատման վերաբերյալ Learningapps հավելվածի Փազլ խաղի միջոցով https://learningapps.org/display?v=pkbruqgan23
|
4 ր |
||
Նոր նյութի տևողությունը Ուղղորդված աշխատանք/տևողությունը |
|
|
||
Կատարել խմբային աշխատանք, որի միջոցով պետք է ներկայացվի մշակույթի զարգացման արդյունքները և պարզաբանվի ոսկե հատման կապը մշակույթի հետ |
Բաժանվում են 3 խմբի՝պատմաբանների, մաթեմատիկոսների և հետազոտողների, կատարում են ուսումնասիրություն, տանում են համեմատություններ, վեր են հանում առանձնահատկությունները և ներկայացնում սահիկաշարերի և VR տեխնոլոգիայի միջոցով, ոսկե հատումից ստացած գիտելիքներով ստեղծում են ֆրանսիական նորաձևությանը համապատասխան փոքրիկ զգեստի նմուշ: https://padlet.com/jemmatalin/padlet-xue2ffb4koesqsr0
|
15+15ր |
||
Գնահատում |
|
|
||
Ձևավորող |
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=dc86bc03-91c4-4910-900e-bdbe20399e46
|
6 ր |
||
Ամփոփում |
|
|
||
Դասի ամփոփում Ելքի քարտերի բաժանում՝ վարդ, փուշ, կոկոն և տնային առաջադրանքի հանձնարարում |
Լրացնել ելքի քարտերը
|
5 ր |
||
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ