Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

ԱՎԱԳ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆԻ ՀՈՒԶԱԿԱՆ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ

ԱՎԱԳ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆԻ ՀՈՒԶԱԿԱՆ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ
47

Նկարչությունը նախադպրոցականի համար նույն քան կարևոր է դեր է կատարում ինչպես խաղերը։ Երեխաները վաղ տարիքից փորձում են արտացոլել իրենց տպա-վորությունները շրջապատող աշխարհի իրենց պատկերացումների մասին։ Նկարելու ընթացքում երեխաները լիցքավորվում են դրական լիցքերով։
Նկարչությունը նաև օգնում է երեխային ճանաչել շրջակա միջավայրը և սեփական պատկերացմամբ վերարտադրել այն։ Անսովոր նյութերն ու օրիգինալ միջոցները երեխաներին գրավում են նրանով, որ այստեղ չկա «Չի կարելի» բառը, կարող եք նկարել այն, ինչ ուզում եք և ինչպես ուզում եք, և նույնիսկ կարող եք հորինել ձեր անսովոր միջոցը: Եվ վերջապես նկարչությունը հիանալի տարբերակ է երեխայի ստեղծա-գործական և մտավոր ունակությունները զարգացնելու համար։
Հետազոտական աշխատանքի թեման է «Այլընտրանքային նկարչությունը՝ որպես երեխաների գեղագիտական դաստիարակության և ինքնաարտահայտման միջոց»։
Իմ աշխատանքի նպատակն է ուսումնասիրել այլընտրանքային նկարչության հնարավոր միջոցները, դրանց իրագործման ձևերն ու պայմանները և փորձարկել դրանք նախադպրոցական երեխաների հետ։
Հետազոտական աշխատանքի բաղկացած է ներածությունից, 2 գլուխներից, եզրակացությունից և գործնական աշխատանքի ընթացքն արտացոլող նկարներից։
Աշխատանքում բերված են վերապատրաստվողի կողմից կատարված հեղինակային նկարները կատարված N 27 մսուր մանկապարտեզի իր կրտսեր սաների հետ միասին:

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ