Նախագծային աշխատանք՝ «Գրական հերոսների դատավարություն․ արդարացո՞ւմ, թե՞ դատապարտում»
Տեսակը՝ ներառարկայական
Առարկա՝ «Գրականություն»
Ուսումնական նախագիծը նպատակ ունի զարգացնել աշակերտների ընթերցողական ու վերլուծական մտածողությունը և ուսումնասիրել հայ դասական գրականության կերպարների հոգեբանական, բարոյական ու սոցիալական կողմերը։ Աշակերտները ստանձնել են դերակատարումներ՝ դատավոր, մեղադրող, պաշտպան, հերոսների, վերլուծել Նար-Դոսի, Շիրվանզադեի և Մուրացանի հերոսների գործողությունները, կազմել փաստարկներ և ներկայացրել դրանք հրապարակավ։
Նախագծի ընթացքում նրանք քննարկել են՝ արդյո՞ք դասական հերոսների արարքները կարելի է արդարացնել մեր օրերում և ինչ դասեր կարելի է քաղել դրանցից։ Դասընթացը նպաստել է լեզվական, մշակութային, սոցիալական և ստեղծարար հմտությունների զարգացմանը, սովորեցրել ճիշտ ու համոզիչ արտահայտվել և հանրային ներկայացման հմտություններ ձեռք բերել։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ