Սույն ուղեցույցը մշակվել է «Արհեստական բանականության (ԱԲ) սերունդ» փորձարարական դպրոցական ծրագրի շրջանակներում, որը հանդիսանում է «ԱԲ սերունդ» նախագծի առաջին մակարդակը։ «ԱԲ սերունդ» նախագծի նպատակն է ստեղծել ԱԲ գիտնականի և նորարարի կրթական ուղին՝ սկսած դպրոցից։ Նախագիծը մշակվել է Հայաստանի գիտության և տեխնոլոգիաների հիմնադրամի (FAST) կողմից, իրականացվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ և ոլորտի կառույցների հետ լայնամասշտաբ համագործակցությամբ։
Ուսուցչի մեթոդական ուղեցույցը միտված է օժանդակելու ուսուցիչներին «Արհեստական բանականության (ԱԲ) սերունդ» ծրագրի շրջանակներում՝ «Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր» առարկայի 11-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի խորացված ծրագրի ուսուցման ընթացքում՝ ըստ նոր չափորոշիչների (2023թ.)։ Ուղեցույցում տեղ են գտել դասավանդման և ուսումնառության տարբեր մոտեցումների և մեթոդների նկարագրություններ, որոնք կիրառված են առարկայի բովանդակության վրա։ Առկա են տարաբնույթ դասարանային և արտադասարանային անհատական և խմբային գործունեությունների օրինակներ, էլեկտրոնային և ինտերակտիվ
ռեսուրսներ, ինչպես նաև բազմատեսակ վարժություններ և խնդիրներ՝ պահանջվող գիտելիքներն ու հմտությունները ձևավորելու, մաթեմատիկայի, արհեստական բանականության և իրական կյանքի կապը ցույց տալու համար։ Օրինակների միջոցով ներկայացվում են գնահատման չափանիշների (evaluation metrics) և gradient descent-ի կիրառումները՝ իբրև մաթեմատիկական հասկացությունների գործնական դրսևորումներ։ Ցուցադրվում են կապերը որոշման ծառերի (decision trees) կառուցման ևվերլուծության մեթոդների հետ, ինչը ընդգծում է մաթեմատիկայի դերը
տվյալագիտության և արհեստական բանականության ժամանակակից մոտեցումներում։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ