Սույն մեթոդական ուղեցույցը նպատակ է հետապնդում օգնելու <<Բնագիտություն 10,11[U1] >> դասընթացն ըստ արժանվույն հետաքրքիր և պատկերավոր ներկայացնելու։ Քանի որ դասընթացը նոր է ներմուծվել հանրակրթական դպրոց և այն ուսումնասիրելու են այն աշակերտները, ովքեր որպես նպատակային չեն ընտրել որևէ բնագիտական առարկա, ապա այս դասընթացի միջոցով սովորողները պետք է աբողջական պատկերացումներ ձեռք բերեն բնության, նրանում տեղի ունեցող երևույթների և դրանց միջև փոխադարձ կապի մասին։ Հետևաբար այն պետք է լինի հետաքրքիր և կարողունակահեն։ Առարկայի անհրաժեշտությունը բխում է ավագ դպրոցում սովորողների բնագիտական կրթության շարունակականության և ամբողջականության սկզբունքներից: ՀՀ հանրակրթական դպրոցներում <<Բնագիտություն 10,11>> դասընթացի մատուցման համար հիմք են հանդիսանում լրամշակված առարկայական չափորոշիչներն ու ծրագրերը։
[U1]Խմբագրելու կարիք կա և նշանները և ձևը:
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ