Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Թեմա՝ «Ռոբոտ- ձեռք»։ 8-րդ, 10-րդ, 11-րդ, 12-րդ դասարաններ։ Ուսուցիչ՝ Լիլիթ Գրիգորյան։

Թեմա՝ «Ռոբոտ- ձեռք»։ 8-րդ, 10-րդ, 11-րդ, 12-րդ դասարաններ։ Ուսուցիչ՝ Լիլիթ Գրիգորյան։
76

Նպատակը՝

«Ձեռք-ռոբոտ»-ը մի քանի գիտակարգերում առավել խորը գիտելիք ուսուցանող փաթեթ է։ Այս նախագիծն առաջին հերթին զարգացնում է տարածական մտածողությունը, մեխանիկայի, սերվո շարժիչների աշխատանքի, եռանկյունաչափության, կոորդինատների գաղափարի կիրառությունը իրական խնդիրներ լուծելիս։ Նախագծի իրականացման ընթացքում սովորողները տրամադրված ֆիզիկական և բովանդակային փաթեթների ուսումնասիրման արդյունքում մոդելավորում, 3D տպագրության միջոցով տպագրում և հավաքում են ձեռք-ռոբոտը, ինչպես նաև համապատասխան ծրագրերի միջոցով կառավարում են այն։ Ռոբոտ-ձեռքը հնարավորություն է տալիս գծելու տարբեր երկրաչափական պատկերներ, հետագայում հնարավոր է ապահովել դրա կատարելագործումը և այն դարձնել առավել բազմաֆունկցիոնալ։

  1. ձևավորել հասարակական կյանքի տարբեր երեւույթների հանդեպ հստակ դիրքորոշում
  2. ունեցող անհատի, խթանել քննադատական մտածողությունը,
  3. խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները,
  4. զարգացնել աշակերտների սոցիալական հմտությունները, խթանել
  5. նախաձեռնողականությունը։
  6. Նպաստել բնագիտական առարկանրի համալիր ուսուցմանը և զարգացնել միջառարկայական
  7. կապերը։
  8. Զարգացնել սովորողների ինժեներական մոտեցումներն ու խնդիրների լուծման նկատմամբ համալիր

մոտեցում ցուցաբերելու կարողությունները։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ