Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Թեմա՝ «Խելացի էկո-ջերմոց»։ 8-րդ, 10-րդ, 11-րդ,12-րդ դասարաններ։ Ուսուցիչ՝ Լիլիթ Գրիգորյան։

Թեմա՝ «Խելացի էկո-ջերմոց»։ 8-րդ, 10-րդ, 11-րդ,12-րդ դասարաններ։ Ուսուցիչ՝ Լիլիթ Գրիգորյան։
440

Նպատակը՝

«Էկո - ջերմոց» նախագծի իրականացման ընթացքում սովորողները կատարել են ինժեներական մասի հավաքում՝ ստանալով ջրմոցի մակետը, ստացել են ջերմոցի ծրագրային ապահովումն ու էլեկտրոնիկայի հավաքումը, որի ամբողջ ընթացքում իրականացվել է համապատասխան առարկաների՝ ինժեներական բաադրիչին վերաբերվող նյութերի հետազոտում։ Երկրորդ փուլում հավաքագրվել է երեք տարբեր տեսակի բույսերի աճի մոնիթորինգ, կատարվել է տվյալների հավաքագրում և վերլուծություն։ Նախագիծն իրականացվել է ինժեներական նախագծման և գիտական մեթոդի ինտգրմամբ։

  • ձևավորել հասարակական կյանքի տարբեր երեւույթների հանդեպ հստակ դիրքորոշում
  • ունեցող անհատի, խթանել քննադատական մտածողությունը,
  • խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները,
  • զարգացնել աշակերտների սոցիալական հմտությունները, խթանել

նախաձեռնողականությունը։

  • Նպաստել բնագիտական առարկանրի համալիր ուսուցմանը և զարգացնել միջառարկայական

կապերը։

  • Զարգացնել սովորողների ինժեներական մոտեցումներն ու խնդիրների լուծման նկատմամբ համալիր

մոտեցում ցուցաբերելու կարողությունները։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ