ԹԳՀԳ: 10-րդ դասարան: Ոււսուցիչներ՝ Գայանե Հարությունյան, Լիանա Գյուրջինյան
Արհեստական բանականության կրթական գեներատորներ/չաթ-բոտեր/նեյրոնային ցանցեր
Արհեստական բանականության, նեյրոնային ցանցերի թափանցումը կրթական համակարգ նպաստում են սովորելու և տեղեկատվության հետ փոխազդելու ձևերին: Այն կարող է ստեղծել վիրտուալ ուսումնական միջավայր, «խելացի բովանդակություն», մասնագիտացված ծրագրեր յուրաքանչյուր ուսանողի համար, թեթևացնել լեզվական խոչընդոտները և այլն:
Նպատակը. Ծանոթացնել աշակերտներին արհեստական բանականությամբ աշխատող գեներատոր չաթ-բոտերի կառուցվածքին, գործարկման սկզբունքներին և կիրառություններին՝ զարգացնելով աշակերտների տեխնոլոգիական գրագիտությունը, քննադատական մտածողությունը և գիտակցված վերաբերմունքը այդ գործիքների օգտագործման նկատմամբ։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ