Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Սաների կրթության եւ զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի բացահայտումը եւ ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների ճիշտ կազմակերպումը

Սաների կրթության եւ զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի բացահայտումը եւ ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների ճիշտ կազմակերպումը
27

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող (ԿԱՊԿՈՒ) երեխաներ եզրույթը վերջին շրջանում բավական լայն տարածում է գտել հանրության շրջանում: Շատերը, սակայն, դեռևս չեն կարողանում հստակ տարբերակել, թե կոնկրետ որ երեխաներն են հանարվում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող, որոնք` ոչ: Գ. Լեֆրանկոն ասում էր. <<Հատուկ կարիքներ ունեցող կարող են համարվել այն անձիք, որոնց մետ դրսևորվող սոցիալական, ֆիզիկական և հուզական ոլորտի առանձնահատկությունները հատուկ ուշադրության, հատուկ պայմանների կարիք ունեն, որոնց տրամադրման արդյունքում այդ մարդիկ կկարողանան ընդլայնել իրենց ներուժը>>: Ներառական կրթությունն էլ, համապատասխանաբար, մի համակարգ է, որն ուղղված է հեղինակի կողմից մատնանշված խնդիրների լուծմանը[1, էջ 5]:

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ