Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Սաների կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի բացահայտումը և կրթադաստիարակչական աշխատանքների ճիշտ կազմակերպումը՝ ն/դ կրթության պետական չափորոշչին համապատասխան

Սաների կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի բացահայտումը և կրթադաստիարակչական աշխատանքների ճիշտ կազմակերպումը՝ ն/դ կրթության պետական չափորոշչին համապատասխան
27

«Ներառական կրթություն» եզրույթը սահմանվում է «ներառում» բառով, որը փոխառված է ֆրանսերեն լեզվից։ Լատիներենից այն թարգմանվում է որպես «ներգրավում եմ», «ընդգրկում եմ»։ Այսպիսով, եզրութաբանորեն ներառական կրթություն նշանակում է կրթություն, որի դեպքում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող, երեխաները «ընդգրկվում» են զանգվածային կրթական կազմակերպության մեջ։ [1]

Մեր օրերում հաճախ է խոսվում ներառական կրթության, կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների և նրանց հիմնախնդիրների մասին, որ թվում է, թե ամեն ինչ ասված է։ Սակայն, ամեն անգամ յուրաքանչյուր երեխայի հետ հանդիպումից հետո հարց է ծագում՝ ինչ գիտենք հենց այս երեխայի, նրա ներաշխարհի, հույզերի, կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների մասին, որոնց կարիքը նա ունի, և վերջապես, ինչպիսին է նա՝ կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխան։


[1] Ներառական կրթություն.Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ.-Երևան:2017.146էջ:

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ