Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

ԲԱՌԻ ԿԱԶՄՈՒԹՅՈՒՆԸ

130

ԶՈՎՈՒՆԻԻ Ռ.ԲԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՄԻՋՆԱԿԱՐԳ ԴՊՐՈՑ

ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑԻՉ՝ ՇՈՂԻԿ ՂԱԶԱՐՅԱՆ

Մայրենիի դասերի ժամանակ ընթերցվող ստեղծագործությունների մեջ հանդիպած անծանոթ բառերի իմաստները բացատրելու եղանակներից մեկը բառի մասնատումն է ըստ ձևույթների և սովորողներին հայտնի արմատների հետ ունեցած իմաստային կապերի հայտնաբերումը:

Ձևույթների մասին գիտելիքների ձեռքբերումն ու այդ ուղղությամբ կարողունակությունների մշակումը կարևորվում են որպես բառի նշանակության բացահայտման հիմնական եղանակ: Տարրական դպրոցում բառի կազմության մասին սովորողների ունեցած գիտելիքները մենք կարևորում ենք, որովհետև ուսուցման այս փուլում դրանք բառապաշարի հարստացման հիմնական աղբյուրն են:

Բառակազմությունից սովորողների ձեռք բերած գիտելիքները միաժամանակ նպաստում են շրջապատող իրականության մասին նրանց ունեցած տեղեկությունների հարստացմանը, առարկաների, գործընթացների, երևույթների կապերի մասին սովորողների պատկերացումների ընդարձակմանն ու ամրակայմանը: Կարևոր է ոչ միայն ձգտել, որ սովորողները հասկանան բառիմաստը, այլև զարգացնել խոսքում բառը հասկանալով գործածելու նրանց ձեռք բերած ունակությունը:

ԿԱՐԵՎՈՐ ՀԱՆԳԱՄԱՆՔ

Բառակազմության ուղղությամբ գործնական ունակությունների ձևավորումը նպաստում է նաև ուղղագրական կարողունակությունների մշակմանն ու դրանց՝ հմտությունների վերծանմանը: Հայտնի է, որ հայերենի ուղղագրության յուրացման առաջատար սկզբունքը սովորողների կողմից ձևութաբանական հիմքի գիտակցումն է: Այդ պատճառով էլ ուղղագրական կարողությունների մշակման ուղղությամբ աշխատանքները պետք է առաջին հերթին իրականացնել ՝ սկսելով բառարմատների ուղղագրության ուսումնասիրումից:

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ