ԿԶՆԱԿ հիմնադրամ
Ուսումն․ նախագծերի, երկարօրյայի և խմբակի ծրագրեր
Թեմա՝ «Բուրգի ուսումնասիրում և նրա 3D մոդելի պատրաստում, Scratch ծրագրով մաթեմատիկան խաղ ստեղծել և բուրգը օգտագործել դրանում»։ Երկրաչափություն, թգհգ։ 10-րդ դասարան։ Ուսուցիչ՝ Ռուբեն Այվազյան։
Նպատակը՝
Զարգացնել երկրաչափական մարմինների մասին գիտելիքները
Զարգացնել թգհգ-ից Scratch ծրագրի գիտելիքները
Խորացնել և ընդլայնել բուրգի մասին գիտելիքները և կիրառությունները
Զարգացնել և խորացնել խնդիրների լուծման հմտությունները
Ցուցադրել իրական կյանքում բուրգի կիրառության բնագավառները /օրինակ տան կտուրի նախագծում/
Զարգացնել հմտությունները համակարգչային գրագիտության օգնությամբ /կատարված աշխատանքը խմբագրել MS offis word-ի օգնությամբ/
Իրազեկել աշակերտներին արդյունավետ ուսումնառության գաղտնիքների մասին
Զարգացնել Google Presentation ծրագրի միջոցով սահիկաշար ստեղծելու
Կապ հաստատել առարկաների միջև։
ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ
ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ