Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Թեմա՝ «Բուրգի ուսումնասիրում և նրա 3D մոդելի պատրաստում, Scratch ծրագրով մաթեմատիկան խաղ ստեղծել և բուրգը օգտագործել դրանում»։ Երկրաչափություն, թգհգ։ 10-րդ դասարան։ Ուսուցիչ՝ Ռուբեն Այվազյան։

Թեմա՝ «Բուրգի ուսումնասիրում և նրա 3D մոդելի պատրաստում, Scratch ծրագրով մաթեմատիկան խաղ ստեղծել և բուրգը օգտագործել դրանում»։ Երկրաչափություն, թգհգ։ 10-րդ դասարան։ Ուսուցիչ՝ Ռուբեն Այվազյան։
81

Նպատակը՝

  1. Զարգացնել երկրաչափական մարմինների մասին գիտելիքները
  2. Զարգացնել թգհգ-ից Scratch ծրագրի գիտելիքները
  3. Խորացնել և ընդլայնել բուրգի մասին գիտելիքները և կիրառությունները
  4. Զարգացնել և խորացնել խնդիրների լուծման հմտությունները
  5. Ցուցադրել իրական կյանքում բուրգի կիրառության բնագավառները /օրինակ տան կտուրի նախագծում/
  6. Զարգացնել հմտությունները համակարգչային գրագիտության օգնությամբ /կատարված աշխատանքը խմբագրել MS offis word-ի օգնությամբ/
  7. Իրազեկել աշակերտներին արդյունավետ ուսումնառության գաղտնիքների մասին
  8. Զարգացնել Google Presentation ծրագրի միջոցով սահիկաշար ստեղծելու
  9. Կապ հաստատել առարկաների միջև։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ