Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Դասի թեմա՝ Ուղղանկյուն եռանկյան որոշ հատկություններ։ Երկրաչափություն։ 7-րդ դասարան։ Ուսուցիչ՝ Արփինե Խաչատրյան։

Դասի թեմա՝ Ուղղանկյուն եռանկյան որոշ հատկություններ։ Երկրաչափություն։ 7-րդ դասարան։ Ուսուցիչ՝ Արփինե Խաչատրյան։
174

Նպատակը՝

Բլում Անդերսոնի աստիճանակարգումը

  • Սահմանել եռանկյան անկյունների գումարը,
  • Նկարագրել, որ յուրաքանչյուր եռանկյան մեջ կամ բոլոր անկյունները սուր են, կամ անկյուններից երկուսը սուր են, իսկ երրորդը ուղիղ կամ բութ,
  • Նկարագրել եռանկյունների տեսակները ըստ անկյունների,
  • Սահմանի ուղղանկյուն եռանկյան կողմերը,
  • Նկարագրի, որ եռանկյան անկյուններից մեկը ուղիղ է կամ բութ, ապա մյուս երկու անկյունների գումարը 90°-ից ավելի չէ։

Ձևավորել գիտելիքներ ուղղանկյուն եռանկյան հատկությունների վերաբերյալ,

Ձևավորել և զարգացնել դրանք կիրառելու հմտություններ։

Ակադեմիական կարողություններ

  • կիրառել ձեռք բերված գիտելիքները,
  • վերլուծել, ներկայացնել ձեռք բերված գիտելիքները։

Սոցիալական կարողություններ

  • ակտիվ լսելու կարողութուն,
  • համագործակցելու կարողություն։

եզրակացություն անելու կարողություն,

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ