Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Ֆիզկուտուրա։ 4-րդ դասարան։ Ուսուցիչներ՝ Թեհմինե Մեքումյան, Ռիտա Դավթյան։

Ֆիզկուտուրա։ 4-րդ դասարան։ Ուսուցիչներ՝ Թեհմինե Մեքումյան, Ռիտա Դավթյան։
271

Նպատակը՝

  1. Ձևավորել պատկերացումներ.
  2. ֆիզիկական վարժությունների պարապմունքների հիգիենիկ կանոնների, տնային առաջադրանքների և առավոտյան մարմնամարզության կանոնների վերաբերյալ,
  3. կոփման միջոցների և հիմնական կանոնների վերաբերյալ։
  4. Կատարել պատմական ակնարկ 15-րդ օլիմպիական խաղերի վերաբերյալ
  5. Ուսուցանել վազքի, հեռացատկի, բարձրացատկի և նետումների տեխնիկան։
  6. Մշակել արագաշարժություն, դիմացկունություն, կոորդինացիա, շարժումների համաձայնեցում և արագաուժային ընդունակություններ։
  7. Դաստիարակել կամային որակներ։
  8. Նպաստել ֆիզիկական ներդաշնակ զարգացմանը։
  9. Ուսուցանել հավասարակշռության պահպանման, ակրոբատիկ, ռիթմիկ-մարմնամարզական, կախերի և հենումների ճիշտ կատարումը։
  10. Նպաստել կեցվածքի մշակմանը, առողջության ամրապնդմանը և ֆիզիկական ներդաշնակ զարգացմանը։
  11. Մշակել շարժումների ներդաշնակ, արտահայտիչ կատարման, տակտի և ռիթմի զգացողության, ուշադրության կենտրոնացման և կոորդինացիոն կարողությունները։
  12. Զարգացնել ճկունությունը, ուժը, ճարպկությունը, դիմացկունությունը։
  13. Դաստիարակել կարգապահություն, ինքնավստահություն, համարձակություն, դժվարությունները հաղթահարելու, լսելու և հրահանգները կատարելու կարողություններ։
  14. Ուսուցանել տարբեր շարժախաղեր։
  15. .Նպաստել ստեղծագործական կարողությունների խթանմանը։
  16. Զարգացնել համագործակցելու, տարբեր իրավիճակներում որոշումներ կայացնելու կարողությունների զարգացմանը։
  17. Ուսուցանել զվարճալի ֆուտբոլի տեխնիկան։
  18. Զարգացնել շարժողական կարողությունները։
  19. Դաստիարակել ազնվության, փոխօգնության, հանդուրժողականության հմտություններ։
  20. Նպաստել յուրացրած շարժախաղերը ինքնուրույն կազմակերպելուն։
  21. Հաղորդել գիտելիքներ Հայաստանում ֆուտբոլի զարգացման և «Արարատ» ֆուտբոլային թիմի պատմության մասին։
  22. Ուսուցանել զվարճալի ֆուտբոլի տեխնիկան։
  23. Ձևավորել պատկերացումներ.
  24. ֆիզիկական վարժությունների պարապմունքների հիգիենիկ կանոնների, տնային
  25. առաջադրանքների և առավոտյան մարմնամարզության կանոնների վերաբերյալ,

  26. կոփման միջոցների և հիմնական կանոնների վերաբերյալ։
  27. Կատարել պատմական ակնարկ 15-րդ օլիմպիական խաղերի վերաբերյալ։
  28. Ուսուցանել վազքի, հեռացատկի, բարձրացատկի և նետումների տեխնիկան։
  29. Մշակել արագաշարժություն, դիմացկունություն, կոորդինացիա, շարժումների համաձայնեցում և արագաուժային ընդունակություններ։
  30. Դաստիարակել կամային որակներ։
  31. Նպաստել ֆիզիկական ներդաշնակ զարգացմանը։
  32. Ուսուցանել հավասարակշռության պահպանման, ակրոբատիկ, ռիթմիկ-մարմնամարզական, կախերի և հենումների ճիշտ կատարումը։
  33. Նպաստել կեցվածքի մշակմանը, առողջության ամրապնդմանը և ֆիզիկական ներդաշնակ զարգացմանը։
  34. Մշակել շարժումների ներդաշնակ, արտահայտիչ կատարման, տակտի և ռիթմի զգացողության, ուշադրության կենտրոնացման և կոորդինացիոն կարողությունները։
  35. Զարգացնել ճկունությունը, ուժը, ճարպկությունը, դիմացկունությունը։
  36. Դաստիարակել կարգապահություն, ինքնավստահություն, համարձակություն, դժվարությունները հաղթահարելու, լսելու և հրահանգները կատարելու կարողություններ։
  37. Ամրապնդել վազքի, ցատկերի, նետումների, գնդակը վարելու և փոխանցեու
  38. ունակությունները։

  39. Ձևավորել համագործակցելու, փոխօգնության, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու կարողությունները։
  40. Նպաստել համարձակության, սեփական ուժերի նկատմամբ վստահության, ուշադրության կենտրոնացման, ընկերասիրության դաստիարակմանը։
  41. Նպաստել արագության, ճարպկության, ճկունության, դիմացկունության և կոորդինացիայի մշակմանը։
  42. Ուսուցանել տարբեր շարժախաղեր։
  43. Նպաստել ստեղծագործական կարողությունների խթանմանը։
  44. Զարգացնել համագործակցելու, տարբեր իրավիճակներում որոշումներ կայացնելու կարողությունների զարգացմանը։
  45. Ուսուցանել զվարճալի ֆուտբոլի տեխնիկան։
  46. Զարգացնել շարժողական կարողությունները։
  47. Դաստիարակել ազնվության, փոխօգնության, հանդուրժողականության հմտություններ։
  48. Նպաստել յուրացրած շարժախաղերը ինքնուրույն կազմակերպելուն։
  49. Հաղորդել գիտելիքներ Հայաստանում ֆուտբոլի զարգացման և «Արարատ» ֆուտբոլային թիմի պատմության մասին։
  50. Ուսուցանել զվարճալի ֆուտբոլի տեխնիկան։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ