Նպատակը՝
1) շարժողական ռեժիմի,
2) դպրոցականի շաբաթական բեռնվածության ծավալի վերաբերյալ։
1) ֆիզիկական վարժություններով պարապելու կարևորության և ներդաշնակ զարգացման գործում դրանց ազդեցության,
2) տարբեր ֆիզիկական վարժությունների ժամանակ շնչառության ճիշտ զուգակցման վերաբերյալ։
Տեղեկություններ հաղորդել ժամանակակից օլիմպիական խաղերի վերաբերյալ։1) համարձակության, ինքնավստահության, կամքի ուժի դաստիարակմանը,
2) առողջության ամրապնդմանը և ֆիզիկական ներդաշնակ զարգացմանը։1) ճկունության, արագաշարժության, հավասարակշռության մշակմանը,
2) ուշադրության կենտրոնացման, շարժումների համակցման, ռիթմի զգացողության, կոորդինացիայի զարգացմանը։
Դաստիարակել համագործակցություն, ինքնավստահություն, կարգապահություն և դժվարությունները հաղթահարելու կամք։1) շարժողական ռեժիմի,
2) դպրոցականի շաբաթական բեռնվածության ծավալի վերաբերյալ։
1) ֆիզիկական վարժություններով պարապելու կարևորության և ներդաշնակ զարգացման գործում դրանց ազդեցության,
2) տարբեր ֆիզիկական վարժությունների ժամանակ շնչառության ճիշտ զուգակցման վերաբերյալ։
Տեղեկություններ հաղորդել ժամանակակից օլիմպիական խաղերի վերաբերյալ։1) համարձակության, ինքնավստահության, կամքի ուժի դաստիարակմանը,
2) առողջության ամրապնդմանը և ֆիզիկական ներդաշնակ զարգացմանը։1) ճկունության, արագաշարժության, հավասարակշռության մշակմանը,
2) ուշադրության կենտրոնացման, շարժումների համակցման, ռիթմի զգացողության, կոորդինացիայի զարգացմանը։
Դաստիարակել համագործակցություն, ինքնավստահություն, կարգապահություն և դժվարությունները հաղթահարելու կամք։ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ