Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Ֆիզկուտուրա։ 3-րդ դասարան։ Ուսուցիչ՝ Թեհմինե Մեքումյան, Սամվել Ղայթմազյան։

Ֆիզկուտուրա։ 3-րդ դասարան։ Ուսուցիչ՝ Թեհմինե Մեքումյան, Սամվել Ղայթմազյան։
276

Նպատակը՝

  1. Ձևավորել պատկերացումներ.
  2. 1) շարժողական ռեժիմի,

    2) դպրոցականի շաբաթական բեռնվածության ծավալի վերաբերյալ։

  3. Հաղորդել գիտելիքներ.
  4. 1) ֆիզիկական վարժություններով պարապելու կարևորության և ներդաշնակ զարգացման գործում դրանց ազդեցության,

    2) տարբեր ֆիզիկական վարժությունների ժամանակ շնչառության ճիշտ զուգակցման վերաբերյալ։

    Տեղեկություններ հաղորդել ժամանակակից օլիմպիական խաղերի վերաբերյալ։
  5. Ամրապնդել վազքի, ցատկերի և նետումների հմտությունները։
  6. Մշակել արագաշարժություն, դիմացկունություն, ճարպկություն, ուժ, կոորդինացիա։
  7. Նպաստել.
  8. 1) համարձակության, ինքնավստահության, կամքի ուժի դաստիարակմանը,

    2) առողջության ամրապնդմանը և ֆիզիկական ներդաշնակ զարգացմանը։
  9. Ուսուցանել շարային, ընդհանուր զարգացնող, մագլցման, հավասարակշռության պահպանման, ակրոբատիկ, ռիթմիկ-մարմնամարզական, պարային վարժությունների, կախերի և հենումների տեխնիկական ճիշտ կատարումը։
  10. Ամրապնդել շարժումները համաձայնեցնելու, տարածության մեջ ճիշտ կողմնորոշվելու հմտությունները։
  11. Նպաստել.
  12. 1) ճկունության, արագաշարժության, հավասարակշռության մշակմանը,

    2) ուշադրության կենտրոնացման, շարժումների համակցման, ռիթմի զգացողության, կոորդինացիայի զարգացմանը։

    Դաստիարակել համագործակցություն, ինքնավստահություն, կարգապահություն և դժվարությունները հաղթահարելու կամք։
  13. Ուսուցանել տարբեր շարժախաղեր։
  14. Ամրապնդել վազքի, ցատկերի, նետումների, գնդակը վարելու, փոխանցելու և ընդունելու ունակությունները։
  15. Նպաստել համագործակցելու, շարժումները համաձայնեցնելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու և որոշումներ կայացնելու կարողունակությունների զարգացմանը։
  16. Մշակել արագաշարժություն, ճարպկությւոն, ուժ, ճկունություն, դիմացկունություն։
  17. Նպաստել ընկերասիրության, փոխօգնության հանդուրժականության դաստիարակմանը։
  18. Գիտելիքներ հաղրոդել ժամանակակից հայկական ֆուտբոլային թիմերի և խաղի կանոնների վերաբերյալ։
  19. Ուսուցանել զվարճալի ֆուտբոլի տեխնիկան։
  20. Ձևավորել պատկերացումներ.
  21. 1) շարժողական ռեժիմի,

    2) դպրոցականի շաբաթական բեռնվածության ծավալի վերաբերյալ։

  22. Հաղորդել գիտելիքներ.
  23. 1) ֆիզիկական վարժություններով պարապելու կարևորության և ներդաշնակ զարգացման գործում դրանց ազդեցության,

    2) տարբեր ֆիզիկական վարժությունների ժամանակ շնչառության ճիշտ զուգակցման վերաբերյալ։

    Տեղեկություններ հաղորդել ժամանակակից օլիմպիական խաղերի վերաբերյալ։
  24. Ամրապնդել վազքի, ցատկերի և նետումների հմտությունները։
  25. Մշակել արագաշարժություն, դիմացկունություն, ճարպկություն, ուժ, կոորդինացիա։
  26. Նպաստել.
  27. 1) համարձակության, ինքնավստահության, կամքի ուժի դաստիարակմանը,

    2) առողջության ամրապնդմանը և ֆիզիկական ներդաշնակ զարգացմանը։
  28. Ուսուցանել շարային, ընդհանուր զարգացնող, մագլցման, հավասարակշռության պահպանման, ակրոբատիկ, ռիթմիկ-մարմնամարզական, պարային վարժությունների, կախերի և հենումների տեխնիկական ճիշտ կատարումը։
  29. Ամրապնդել շարժումները համաձայնեցնելու, տարածության մեջ ճիշտ կողմնորոշվելու հմտությունները։
  30. Նպաստել.
  31. 1) ճկունության, արագաշարժության, հավասարակշռության մշակմանը,

    2) ուշադրության կենտրոնացման, շարժումների համակցման, ռիթմի զգացողության, կոորդինացիայի զարգացմանը։

    Դաստիարակել համագործակցություն, ինքնավստահություն, կարգապահություն և դժվարությունները հաղթահարելու կամք։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ