Նպատակը՝
1․ Ձևավորել հմտություններ ճանաչելու տեխնոլոգիայի պատշաճ և ոչ ճիշտ օգտագործման եղանակները կամ դեպքերը, երբ կատարում ենք հրապարակումներ/ գրառումներ սոցիալական մեդիայում, ուղարկում ենք էլեկտրոնային նամակներ կամ տեքստեր։
2․ Ձևավորել հմտություններ տարբերակելու ապատեղեկատվությունը ճշգրիտ տեղեկատվությունից, հասկանալու մեդիայի և տեխնոլոգիայի օգտագործման դերը տեղեկատվությունը խեղաթյուրելու, չափազանցացնելու և թյուր ներկայացնելու համար։
3․ Զարգացնել թվային աշխատանքներ ստեղծելու և բարելավելու հմտություններ:
4․ Ձևավորել առցանց բովանդակություն ստեղծելու, թիմակիցների և օգտատերերի կարիքներին համապատասխան այն կատարելագործելու կարողություններ։
5․ Զարգացնել թվային աշխատանքներ ստեղծելիս համագործակցելու կարողություններ՝ օգտագործելով առցանց հարցումներ։
6․ Իրականացնել գիտելիքների և կարողությունների ստուգում, հետագա աշխատանքների կազմակերպման նպատակով։
7․ Ձևավորել կարողություններ համեմատելու ծրագրային հավելվածների, համակարգչային ծրագրերի և սարքերի միջև փոխազդեցության մակարդակները:
8․ Ձևավորել հմտություններ արձանագրությունների օգնությամբ ցանցով և համացանցով տվյալներ փոխանցելու գործընթացը նկարագրելու վերաբերյալ:
9․ Ձևավորել ցանցային սարքավորումները, տոպոլոգիայի և հասցեավորման սկզբունքները նկարագրելու հմտություններ։
10․ Զարգացնել կարողություններ՝ կիրառելու բլոկ-սխեմաներ կամ կեղծ կոդեր խնդիրները՝ որպես ալգորիթմներ լուծելու համար:
11․ Զարգացնել հմտություններ՝ խնդրի լուծման ալգորիթմում հայտնաբերելու օրինաչափությունները և կրկնվող գործողությունները, ինչպես նաև դրանք ներկայացնելու ցիկլային կառուցվածքների ձևով։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ