Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Հայոց լեզու։ 8-րդ դասարան։ Ուսուցիչներ՝ Անի Արզումանյան, Սիրանուշ Ղուշչյան, Արև Մելքումյան։

Հայոց լեզու։ 8-րդ դասարան։ Ուսուցիչներ՝ Անի Արզումանյան, Սիրանուշ Ղուշչյան, Արև Մելքումյան։
155

Նպատակը՝

1․ 7-րդ դասարանում անցած նյութի կրկնություն։

2․ Ձևավորել մակբայի տեսակները տարբերակելու, նրանց դերը արժևորելու, ճիշտ խոսք կառուցելու, ածականից տարբերելու կարողություններ:

3․ Ձևավորել կապերի տեսակները տարբերակելու, հոլովառության, անձնանիշ և իրանիշ գոյականների հետ գործածության հմտություններ, նպաստել ճիշտ խոսքի կազմմանը:

4․ Ձևավորել շաղկապի տեսակները տարբերակելու, ճիշտ կետադրելու, բառեր և նախադասություններ կապելու դերը հասկանալու և խոսքում ճիշտ կիրառելու հմտություններ:

5․ Ձևավորել դատողական և զգացական վերաբերմունք արտահայտելու հմտություններ վերաբերականների և ձայնարկությունների կիրառմամբ, զարգացնել հաղորդակցական հմտություններ:

6․ Ձևավորել

ա) նախադասությունը բառակապակցությունից տարբերակելու,

բ) ըստ անհրաժեշտության և հաղորդակցման նպատակի համառոտ և ընդարձակ նախադասություններ կազմելու,

գ) նրանց միջև տրամաբանական կապեր գտնելու և ստեղծելու կարողություններ:

7․ Ձևավորել

ա) նախադասության անդամները տարբերակելու

բ) ըստ անհրաժեշտության և հաղորդակցման նպատակի համառոտ և ընդարձակ նախադասություններ կազմելու

գ) նրանց միջև տրամաբանական և պատճառահետևանքային կապեր գտնելու և ստեղծելու կարողություններ։

8․ Ձևավորել

ա) նախադասության անդամները տարբերակելու

բ) ըստ անհրաժեշտության և հաղորդակցման նպատակի համառոտ և ընդարձակ նախադասություններ կազմելու

գ) նրանց միջև տրամաբանական և պատճառահետևանքային կապեր գտնելու և ստեղծելու կարողություններ։

9․ Ձևավորել

ա) նախադասության անդամները տարբերակելու

բ) ըստ անհրաժեշտության և հաղորդակցման նպատակի համառոտ և ընդարձակ նախադասություններ կազմելու

գ) նրանց միջև տրամաբանական և պատճառահետևանքային կապեր գտնելու և ստեղծելու կարողություններ։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ