Նպատակները՝
1) առարկայական (ակադեմիական)
ա) սովորողը կիմանա՝
տեղեկություններ թվի մասին,
թվի դերը և նշանակությունը խոսքում,
թվակազմությունը,
հոգնակիակազմության նշանակությունը։
բ) սովորողը կկարողանա՝
ներկայացնել թվի քերականական կարգը,
տարբերակել եզակի թիվը հոգնակիից,
ստեղծել սեփական տեքստ։
2) սոցիալական կամ զարգացնող
ստեղծագործական կարողությունների խթանում,
համագործակցային կարողությունների զարգացում։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ