Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի «Կարմիրգյուղի թիվ1 միջն․ դպրոց» ՊՈԱԿ։ Նախագծային աշխատանք։ Թեման՝ «Տարբերակել, համեմատել իրեն շրջապատող կենդանիների շարժման արագությունները»։ 7-րդ դասարան։ Նախագծի հեղինակներ՝ Սուսաննա Մարդոյան, Անահիտ Մխեյան։

ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի «Կարմիրգյուղի թիվ1 միջն․ դպրոց» ՊՈԱԿ։ Նախագծային աշխատանք։ Թեման՝ «Տարբերակել, համեմատել իրեն շրջապատող կենդանիների շարժման արագությունները»։ 7-րդ դասարան։ Նախագծի հեղինակներ՝ Սուսաննա Մարդոյան, Անահիտ Մխեյան։
230

Մեդիագրագիտությունը՝ որպես արդյունավետ դասավանդման և ուսումնառության կարողունակություն

Մեդիագրագիտությունը տեղեկատվական աղբյուրների տեսակները տարբերելու և դրանց տրված մեծ քանակությամբ տեղեկատվությունը հասկանալու, ճիշտը կեղծից տարբերակելու կարողությունն է, որը բարելավում է մարդկային կյանքի որակը:

Մեդիագրագետ ուսուցիչը նվազագույնի է հասցնում սովորողների վրա մեդիայի բացասական ազդեցությունները, որոնք առաջանում են ապատեղեկատվության հետևանքով։

Մեդիագրագիտությունը օգնում է ուսուցիչներին՝ ինտեգրելու մեդիագրագիտության բաղադրիչները տարբեր առարկաների ծրագրերում, անցկացնել ինտերակտիվ, գործնական ու հետաքրքիր դասեր ու նախագծեր, որոնք կօգնեն սովորողների մոտ ձևավորել մեդիա և թվային հմտություններ։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ