Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

ՀՀ Տավուշի մարզ «Գոշի միջն. դպրոց» ՊՈԱԿ։ Թեման՝ «ԿԱՐՄԻՐ ԳԼԽԱՐԿԸ» ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԼՐԱՏՎԱԿԱՆ ՈՃԻ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅԱՄԲ։ 10-12-րդ դասարաններ։ Կազմեցին՝ Գոհար Գրիգորյանը, Շուշանիկ Ամիրխանյանը։

ՀՀ Տավուշի մարզ «Գոշի միջն. դպրոց» ՊՈԱԿ։ Թեման՝ «ԿԱՐՄԻՐ ԳԼԽԱՐԿԸ» ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԼՐԱՏՎԱԿԱՆ ՈՃԻ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅԱՄԲ։ 10-12-րդ դասարաններ։ Կազմեցին՝ Գոհար Գրիգորյանը, Շուշանիկ Ամիրխանյանը։
587

Մեդիագրագիտությունը՝ որպես արդյունավետ դասավանդման և ուսումնառության կարողունակություն

Մեդիագրագիտությունը տեղեկատվական աղբյուրների տեսակները տարբերելու և դրանց տրված մեծ քանակությամբ տեղեկատվությունը հասկանալու, ճիշտը կեղծից տարբերակելու կարողությունն է, որը բարելավում է մարդկային կյանքի որակը:

Մեդիագրագետ ուսուցիչը նվազագույնի է հասցնում սովորողների վրա մեդիայի բացասական ազդեցությունները, որոնք առաջանում են ապատեղեկատվության հետևանքով։

Մեդիագրագիտությունը օգնում է ուսուցիչներին՝ ինտեգրելու մեդիագրագիտության բաղադրիչները տարբեր առարկաների ծրագրերում, անցկացնել ինտերակտիվ, գործնական ու հետաքրքիր դասեր ու նախագծեր, որոնք կօգնեն սովորողների մոտ ձևավորել մեդիա և թվային հմտություններ։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ