Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

ՀՀ «Զոլաքարի Ալվարդ Վարդանյանի անվան հ․ 2 միջն. դպրոց» ՊՈԱԿ։ Նախագծային աշխատանք։ Թեման՝ աղբի այրման բացասական հետևանքները։ Կատարեցին՝ Նունե Օսեյանը, Աննա Մելիքյանը, Գոհարիկ Օսեյանը, Հասմիկ Գալստյանը։

ՀՀ «Զոլաքարի Ալվարդ Վարդանյանի անվան հ․ 2 միջն. դպրոց» ՊՈԱԿ։ Նախագծային աշխատանք։ Թեման՝ աղբի այրման բացասական հետևանքները։ Կատարեցին՝ Նունե Օսեյանը, Աննա Մելիքյանը, Գոհարիկ Օսեյանը, Հասմիկ Գալստյանը։
243

Մեդիագրագիտությունը՝ որպես արդյունավետ դասավանդման և ուսումնառության կարողունակություն

Մեդիագրագիտությունը տեղեկատվական աղբյուրների տեսակները տարբերելու և դրանց տրված մեծ քանակությամբ տեղեկատվությունը հասկանալու, ճիշտը կեղծից տարբերակելու կարողությունն է, որը բարելավում է մարդկային կյանքի որակը:

Մեդիագրագետ ուսուցիչը նվազագույնի է հասցնում սովորողների վրա մեդիայի բացասական ազդեցությունները, որոնք առաջանում են ապատեղեկատվության հետևանքով։

Մեդիագրագիտությունը օգնում է ուսուցիչներին՝ ինտեգրելու մեդիագրագիտության բաղադրիչները տարբեր առարկաների ծրագրերում, անցկացնել ինտերակտիվ, գործնական ու հետաքրքիր դասեր ու նախագծեր, որոնք կօգնեն սովորողների մոտ ձևավորել մեդիա և թվային հմտություններ։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ