Դասալսման նպատակն ուսուցչի և գնահատման փորձի մասին տեղեկության ձեռքբերումն է։
Դասալսման ժամանակ գնահատողը պետք է հետևի ոչ միայն ուսուցչի փորձին (նա արդյոք պլանավորե՞լ է դասը, ունի մշակած դասի նպատակ, սպասվող արդյունքներ, ուսուցման և գնահատման ռազմավարություններ, դասի համար անհրաժեշտ ուսումնական պաշարներ) այլև աշակերտների պատասխան-գործողություններին։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ