Ուսումնասիրելով համալիր և ինտեգրված պարապմունքների կազմակերպումը կարողունակահեն կրթական մոտեցման համատեքստում թեման, հանգեցինք հետևյալ եզրակացությունների.
• Յուրաքանչյուր երեխա ունի որակյալ կրթություն ստանալու իրավունք,
• Դաստիարակի առաքելությունն է դաստիարակել համակողմանի և ներդաշնակ զարգացած անձ,
• Ներկայումս նախադպրոցական դիդակտիկայում լայն տարածում են գտել ակտիվ ուսուցման մեթոդները՝ ինտերակտիվ կամ փոխներգործուն մեթոդները,
• Ինտերակտիվը բացառում է որևէ մեկի առաջնայնությունը, գերակայությունը, մի տեսակի գերակշռությունը մյուսների նկատմամբ,
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ