Ուսուցումը նախակրթական ոլորտում անհնար է պատկերացնել առանց մեթոդների կիրառման։Իհարկե հնարավոր է,որ դրանք լինեն խիստ կամ մակերեսային ,արդարացված և չարդարացված ,բայց այսօր բազմաթիվ հիմնական մեթոդական նորարարություններ կապվում են հենց ուսուցման ժամանակակից մեթոդների կիրառման հետ։Ուսուցումը ինչ-որ իմաստով նշանակում է ապագա սերնդին փոխանցել կամ զրույցի,երկխոսության մեջ գտնվել, տալով այն գիտելիքը,որը նա պետք է ձեռք բերի։Իմ աշխատանքում ես ընդհանուր պատկերացում եմ տալիս թե ի՞նչ է իրենից ներկայացնում <<ուսուցման մեթոդ>> հասկացողությունը։Այս մեթոդիկայի հիմնադրի հարցերն են ՝ <<ի՞նչ սովորեցնել>>, <<ի՞նչու սովորեցնել>> և <<ինչպես՞ սովորեցնել>>։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ