Նախագծի շրջանակում աշակերտները ուսումնասիրել են Ոսկեդարի պատմիչների կենսագրական տվյալները, նրանց մասին պահպանված զրույցները և գրական ժառանգությունը։ Դուրս են բերել թևավոր խոսքեր, արտահայտություններ, արժևորել են
պատմիչների դերը հայրենապահպանության գործում։ Իրականացրել են երևակայական հարցազրույց , ձևակերպել են հարցերը,
պատրաստել սահիկաշար, տեսանյութ և պաստառ։
Մասնակիցների ձեռք են բերել հմտությունները, ստեղծել են պաստառ, հմտացել են անիմացիոն ֆիլմ ստեղծելու , սահիկաշար ստեղծելու գործում ։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ