Նպատաը՝
Այս ուղեցույցի նպատակն է աջակցել դպրոցների հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչներին արժևորելու ձևավորող գնահատումը՝ որպես ուսումնական արդյունքների գնահատման տեսակ, արդյունավետ կիրառելու ձևավորող գնահատման գործիքները կոնկրետ թեմայի օրինակով՝ որպես աշակերտների ուսումնական գործընթացի շարունակական առաջընթացի, բարելավման գործիք։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ