Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Նախագծային աշխատանք

15

Վանաձորի Վ. Տերյանի անվան թիվ 5 ավագ դպրոց

Ուսումնական նախագծային աշխատանքի պլանավորման ձևաթուղթ

Ուսումնական նախագծի ղեկավար՝ Ալինա Մարտիրոսյան

Թեմա՝ Մշակույթ

Նախագծի անվանում՝

ՀՀ-ում ապրող ազգային փոքրամասնությունների մշակույթը, կրոնը, ավանդույթները/Էթնոգույներ/

Առարկա(ներ)՝

Հայոց լեզու

Ուսումնական տարի, կիսամյակ՝

2024-2025 ուստարի, II կիսամյակ

Դասարան՝

10 է,10 բ

Տևողություն՝

5 շաբաթ -24.03.2025-25.04.2025

Նախագծի իրականացման փուլեր

1.Աշխատանքային խմբերի ձևավորում և աշխատանքի բաժանում։

2.Խմբերի ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք/ աշխատանք տեղեկատվական աղբյուրների հետ/:

3.Ստացված արդյունքների միջանկյալ քննարկում, համապատասխան որոշումների կայացում։

4.Շրջագայություններ, հարցազրույցներ, նկարահանումներ:

4.Ամփոփում և հանրային ներկայացում։

5.Գնահատում։

Վերջնաժամկետ՝

25.04.2025թ.

Տեսակը՝

  • ներառարկայական միջառարկայական

վերառարկայական

Ձևաչափը՝

տեսական գործնական

  • թիմային անհատական

ընթացիկ ամփոփիչ

Նախագծի նպատակը՝

Նախագծի նպատակն է ուսումնասիրել Հայաստանում ապրող ազգային փոքրամասնությունների մշակույթը, ծանոթանալ նրանց պատմական ընթացքին, էթնիկ խմբերի թվային ցուցանիշներին, վիճակագրությանը, մարդկանց գործունեության ձևերին, ավանդույթներին: Սովորողները կուսումնասիրեն նրանց նյութական և հոգևոր արժեքները: Կձևավորվի հարգանք ազգային փոքրամասնությունների մշակույթի նկատմամբ:

Նախագծի վերջնարդյունքները՝

Նախագծի վերջնարդյունքը ստեղծել հետևյալ հատկանիշներով՝

Նախագծի բովանդակություն:

  1. Աշխատանք տեղեկատվական աղբյուրների հետ;
  2. Հարցազրույցներ,հարցումներ :
  3. Վիճակագրական աղյուսակի կազմում, քարտեզագրում:

Գեղարվեստական դիզայն:

    • Աշակերտները կներկայացնեն ցուցահանդես՝ լուսանկարներով, քարտեզով,աղյուսակներով, խորհրդանիշներով:

Ստեղծագործական ներկայացում:

    • Սովորողները կարող են նաև ստեղծել փոքր տեսանյութեր, սահիկներ , ձայնագրություններ

Այսպիսով, նախագծի վերջնական արդյունքը կլինի ցուցահանդեսը, որում կներկայացվեն Հայաստանում ապրող ազգային փոքրամասնությունների մշակութային հոգևոր և նյութական արժեքները:

Նախագծի նկարագիրը

Նախագծի շրջանակներում աշակերտները նախ կաշխատեն տեղեկատվական աղբյուրների հետ, կկատարեն ուսումնասիրություններ, ապա կշրջագայեն Հայաստանի՝ ազգային փոքրամասնություններով բնակեցված որոշ տարածաշրջաններ, կծանոթանան նրանց մշակույթին, կկազմակերպեն հարցազրույցներ, ձեռք կբերեն նյութեր, կպատրաստեն սահիկներ, ձայնագրություններ; Հայկական մշակույթը կհամեմատեն էթնոխմբերի մշակույթի հետ; Կկատարեն քննարկումներ, վերլուծություններ, եզրահանգումներ; վերջնական արդյունքում կստեղծեն ցուցահանդես՝ սահիկաշարերով, նկարներով, խորհրդանշական պատկերներով, ձայնագրություններով;

☐ Ինքնաճանաչողան կան և սոցիալական կարողունակություն

☐ Տնտեսական կարողունակություն

☐ Մաթեմատիկական և գիտատեխնիկական կարողունակություն

V Լեզվական գրագիտություն և կարողունակություն

V Մշակութային կարողունակություն

V Ժողովրդավարական և քաղաքացիական կարողունակություն

V ☐ Թվային և մեդիա կարողունակություն

Հետազոտության հիմնախնդիրը (մարտահրավերային հարցը)

Հիմնական հարցեր

1.Հայաստանի ո՞ր տարածաշրջանում են բնակվում էթնոխմբերը:

2, Վիճակագրական ի՞նչ տվյալներ կան:

3.Պատմական ի՞նչ ուղի են անցել:

4,Մշակութային ի՞նչ արժեքներ են պահպանել:

5.Նրանց կրոնական հավատալիքները և դավանանքը:

6.Ազգային ի՞նչ ավանդույթներ ունեն:

Միջառարկայական կապեր

հայոց լեզու

քիմիա

աշխարհագրություն

հայ գրականություն

հայոց պատմություն

ֆիզկուլտուրա

օտար լեզուներ

կենսաբանություն

կերպարվեստ

մաթեմատիկա

բնագիտություն

ինֆորմատիկա

հասարակագիտություն

ֆիզիկա

արվեստ

Տարիքային խումբ

Կրտսեր դպրոց

միջին դպրոց

  • ավագ դպրոց

խառը

Նախագծի վերջնարդյունքների ներկայացման տեսակներ

V ☐ Տեսանյութ

☐ Սոցիալական գովազդ, հոլովակ

☐ Ձայնվածք (փոդքասթ)

V ☐ Բուկլետ

☐ Դասընթացներ

☐ Կլոր սեղան քննարկում

V ☐ Ցուցահանդես

Ֆլեշմոբ/ տարածում կայքերում

Հետազոտության աղբյուրներ

Սովորողներին տրամադրվող անհրաժեշտ ուսումնական նյութեր և հղումներ:

Սոցցանցեր, վիքիպեդիա, հաղորդաշարեր, գրականություն

Գնահատում

Նախապես սովորողներին տրամադրվում է նախագծի վերջնական պրոդուկտի (արտադրանք), ինչպես նաև՝ հանրային ելույթի գնահատման պահանջները։

Ըստ այդմ, սովորողները լավ տեղեկացված են, որ գնահատվելու են նախագծի վերջնական պրոդուկտները՝ քաղաքականության առաջարկը և ուղեկցող սահիկաշարը։ Գնահատվելու է նաև հանրային ելույթը։

Յուրաքանչյուրը գնահատվելու է համապատասխան սանդղակաշարով. ինչպես տեխնիկական, այնպես էլ բովանդակային ու գրական լեզվի կիրառության իմաստով։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ