Վանաձորի Վ. Տերյանի անվան թիվ 5 ավագ դպրոց
Ուսումնական նախագծային աշխատանքի պլանավորման ձևաթուղթ
Ուսումնական նախագծի ղեկավար՝ Ալինա Մարտիրոսյան
Թեմա՝ Մշակույթ |
|
Նախագծի անվանում՝
|
ՀՀ-ում ապրող ազգային փոքրամասնությունների մշակույթը, կրոնը, ավանդույթները/Էթնոգույներ/ |
Առարկա(ներ)՝
|
Հայոց լեզու |
Ուսումնական տարի, կիսամյակ՝
|
2024-2025 ուստարի, II կիսամյակ |
Դասարան՝
|
10 է,10 բ |
Տևողություն՝
|
5 շաբաթ -24.03.2025-25.04.2025 |
Նախագծի իրականացման փուլեր
|
1.Աշխատանքային խմբերի ձևավորում և աշխատանքի բաժանում։ 2.Խմբերի ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք/ աշխատանք տեղեկատվական աղբյուրների հետ/: 3.Ստացված արդյունքների միջանկյալ քննարկում, համապատասխան որոշումների կայացում։ 4.Շրջագայություններ, հարցազրույցներ, նկարահանումներ: 4.Ամփոփում և հանրային ներկայացում։ 5.Գնահատում։
|
Վերջնաժամկետ՝ |
25.04.2025թ. |
Տեսակը՝ |
վերառարկայական
|
Ձևաչափը՝ |
տեսական գործնական
ընթացիկ ամփոփիչ
|
Նախագծի նպատակը՝ |
|
Նախագծի նպատակն է ուսումնասիրել Հայաստանում ապրող ազգային փոքրամասնությունների մշակույթը, ծանոթանալ նրանց պատմական ընթացքին, էթնիկ խմբերի թվային ցուցանիշներին, վիճակագրությանը, մարդկանց գործունեության ձևերին, ավանդույթներին: Սովորողները կուսումնասիրեն նրանց նյութական և հոգևոր արժեքները: Կձևավորվի հարգանք ազգային փոքրամասնությունների մշակույթի նկատմամբ: |
|
Նախագծի վերջնարդյունքները՝
|
Նախագծի վերջնարդյունքը ստեղծել հետևյալ հատկանիշներով՝ Նախագծի բովանդակություն:
Գեղարվեստական դիզայն:
Ստեղծագործական ներկայացում:
Այսպիսով, նախագծի վերջնական արդյունքը կլինի ցուցահանդեսը, որում կներկայացվեն Հայաստանում ապրող ազգային փոքրամասնությունների մշակութային հոգևոր և նյութական արժեքները:
|
|
|||||||
Նախագծի նկարագիրը |
|
|||||||
Նախագծի շրջանակներում աշակերտները նախ կաշխատեն տեղեկատվական աղբյուրների հետ, կկատարեն ուսումնասիրություններ, ապա կշրջագայեն Հայաստանի՝ ազգային փոքրամասնություններով բնակեցված որոշ տարածաշրջաններ, կծանոթանան նրանց մշակույթին, կկազմակերպեն հարցազրույցներ, ձեռք կբերեն նյութեր, կպատրաստեն սահիկներ, ձայնագրություններ; Հայկական մշակույթը կհամեմատեն էթնոխմբերի մշակույթի հետ; Կկատարեն քննարկումներ, վերլուծություններ, եզրահանգումներ; վերջնական արդյունքում կստեղծեն ցուցահանդես՝ սահիկաշարերով, նկարներով, խորհրդանշական պատկերներով, ձայնագրություններով;
|
|
|||||||
|
|
|||||||
☐ Ինքնաճանաչողան կան և սոցիալական կարողունակություն
☐ Տնտեսական կարողունակություն
☐ Մաթեմատիկական և գիտատեխնիկական կարողունակություն
V ☐ Լեզվական գրագիտություն և կարողունակություն
V ☐ Մշակութային կարողունակություն
V ☐ Ժողովրդավարական և քաղաքացիական կարողունակություն
V ☐ Թվային և մեդիա կարողունակություն |
|
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
Հետազոտության հիմնախնդիրը (մարտահրավերային հարցը)
|
|
|||||||
|
|
|||||||
Հիմնական հարցեր
|
|
|||||||
1.Հայաստանի ո՞ր տարածաշրջանում են բնակվում էթնոխմբերը: 2, Վիճակագրական ի՞նչ տվյալներ կան: 3.Պատմական ի՞նչ ուղի են անցել: 4,Մշակութային ի՞նչ արժեքներ են պահպանել: 5.Նրանց կրոնական հավատալիքները և դավանանքը: 6.Ազգային ի՞նչ ավանդույթներ ունեն: |
|
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
Միջառարկայական կապեր |
|
|||||||
հայոց լեզու |
քիմիա |
աշխարհագրություն |
||||||
հայ գրականություն |
հայոց պատմություն |
ֆիզկուլտուրա |
||||||
օտար լեզուներ |
կենսաբանություն |
կերպարվեստ |
||||||
մաթեմատիկա |
բնագիտություն |
ինֆորմատիկա |
||||||
հասարակագիտություն |
ֆիզիկա |
արվեստ |
||||||
Տարիքային խումբ
|
||||||||
Կրտսեր դպրոց |
միջին դպրոց |
|
խառը |
|||||
Նախագծի վերջնարդյունքների ներկայացման տեսակներ |
||||||||
V ☐ Տեսանյութ |
☐ Սոցիալական գովազդ, հոլովակ |
|||||||
☐ Ձայնվածք (փոդքասթ) |
V ☐ Բուկլետ |
|||||||
☐ Դասընթացներ |
☐ Կլոր սեղան քննարկում |
|||||||
V ☐ Ցուցահանդես |
☐ Ֆլեշմոբ/ տարածում կայքերում |
|||||||
Հետազոտության աղբյուրներ |
||||||||
Սովորողներին տրամադրվող անհրաժեշտ ուսումնական նյութեր և հղումներ: Սոցցանցեր, վիքիպեդիա, հաղորդաշարեր, գրականություն
|
||||||||
Գնահատում
|
||||||||
Նախապես սովորողներին տրամադրվում է նախագծի վերջնական պրոդուկտի (արտադրանք), ինչպես նաև՝ հանրային ելույթի գնահատման պահանջները։ Ըստ այդմ, սովորողները լավ տեղեկացված են, որ գնահատվելու են նախագծի վերջնական պրոդուկտները՝ քաղաքականության առաջարկը և ուղեկցող սահիկաշարը։ Գնահատվելու է նաև հանրային ելույթը։ Յուրաքանչյուրը գնահատվելու է համապատասխան սանդղակաշարով. ինչպես տեխնիկական, այնպես էլ բովանդակային ու գրական լեզվի կիրառության իմաստով։
|
||||||||
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ