Այս նախագիծը նպատակ ուներ ուսանողներին ներգրավել աշխարհի բազմազան խոհանոցներին, կապելով խոհարարությունը լեզվի և մշակույթի հետ։ Նախագծի ընթացքում ուսանողները բարելավեցին իրենց լեզվաբառարանական ունակությունները, ուսումնասիրելով տարբեր երկրների խոհարարական ավանդույթները, սննդի պատրաստման եղանակները և համադրությունները, ինչպես նաև յուրաքանչյուր ուտեստի մշակութային նշանակությունը։
Նախագիծը բաղկացած էր մի քանի փուլերից՝
Աշխարհի խոհանոցներին ծանոթացում: Ուսանողները հետազոտեցին տարբեր աշխարհագրական շրջանների խոհանոցներ՝ կարևոր բաղադրիչներ, բնութագրական ուտեստներ և դրանց մշակութային նշանակություն:
Լեզվաբառարանների ուսումնասիրում: Ինտերակտիվ դասերի ընթացքում ուսանողները ծանոթացան սննդի, խոհարարական մեթոդների և ընդունելության մշակույթի հետ կապված բառերի ու արտահայտությունների հետ տարբեր լեզուներում:
Մշակութային համատեքստ: Յուրաքանչյուր խումբ ուսումնասիրեց, թե ինչպես սնունդը արտացոլում է երկրի պատմությունը, աշխարհագրությունը և ավանդույթները: Նրանք քննարկեցին, թե ինչպես են սնունդը կապված սոցիալական հավաքույթների, տոների և մշակութային գործառույթների հետ:
Խոհարարական ցուցադրություններ: Պրակտիկ մասի ընթացքում ուսանողները ընտրեցին տարբեր խոհանոցներից մի ուտեստ, խոսեցին դրա բաղադրատոմսի և մշակութային արժեքի մասին, այնուհետև պատրաստեցին այն: Նրանք ներկայացրեցին իրենց պատրաստած ուտեստները և պատմեցին, թե ինչպես լեզուները և մշակույթները կապված են միմյանց:
Արձագանքման և կիսվելու փուլ: Վերջում ուսանողները կիսվեցին իրենց ստացած փորձով և պատրաստած ուտեստներով, քննարկեցին, թե ինչ են սովորել տարբեր մշակույթներից: Նրանք պատմեցին, թե ինչպես լեզուները և մշակույթները կապված են միմյանց:
Նախագիծն ավարտվեց ուսանողների համար հետաքրքիր բացահայտումներով աշխարհի խոհանոցների վերաբերյալ։ Նրանք ոչ միայն ավելի խորացրեցին իրենց լեզվաբառարանները, այլև նոր համաշխարհային մշակույթներ էին բացահայտել՝ սովորելով, թե ինչպես սնունդը և լեզուները կարող են խթանել մշակութային փոխհարաբերությունները:
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ