Առարկայական նոր չափորոշիչների և դրանց արդյունքում նոր ծրագրերի ընդունմանն ընդառաջ բազմաթիվ տարաբնույթ առաջարկությունների և որոշումների մեջ կարևորվում է գրականության ծրագրերի թեմատիկ բաժանումը: Փաստորեն գրականության պատմության ժամանակային ձևից անցում է կատարվում թեմատիկ ձևին՝ ինչ-որ ձևով փորձելով պահել նաև ժամանակային հաջորդականությունը:
Ավագ դպրոցի գրականության ծրագրերում առաջարկվում է թեմաների տարողունակ մի սանդղակ և դրա հիման վրա էլ առաջարկվել են այս կամ այն հեղինակի և նրա ստեղծագործությունների քննությունը.
Առարկայական նոր չափորոշիչների և դրանց արդյունքում նոր ծրագրերի ընդունմանն ընդառաջ բազմաթիվ տարաբնույթ առաջարկությունների և որոշումների մեջ կարևորվում է գրականության ծրագրերի թեմատիկ բաժանումը: Փաստորեն գրականության պատմության ժամանակային ձևից անցում է կատարվում թեմատիկ ձևին՝ ինչ-որ ձևով փորձելով պահել նաև ժամանակային հաջորդականությունը:
Ավագ դպրոցի գրականության ծրագրերում առաջարկվում է թեմաների տարողունակ մի սանդղակ և դրա հիման վրա էլ առաջարկվել են այս կամ այն հեղինակի և նրա ստեղծագործությունների քննությունը.
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ