Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Նորավեպերի ուսուցումը Գրիգոր Զոհրապ

243

Առարկայական նոր չափորոշիչների և դրանց արդյունքում նոր ծրագրերի ընդունմանն ընդառաջ բազմաթիվ տարաբնույթ առաջարկությունների և որոշումների մեջ կարևորվում է գրականության ծրագրերի թեմատիկ բաժանումը: Փաստորեն գրականության պատմության ժամանակային ձևից անցում է կատարվում թեմատիկ ձևին՝ ինչ-որ ձևով փորձելով պահել նաև ժամանակային հաջորդականությունը:

Ավագ դպրոցի գրականության ծրագրերում առաջարկվում է թեմաների տարողունակ մի սանդղակ և դրա հիման վրա էլ առաջարկվել են այս կամ այն հեղինակի և նրա ստեղծագործությունների քննությունը.

Առարկայական նոր չափորոշիչների և դրանց արդյունքում նոր ծրագրերի ընդունմանն ընդառաջ բազմաթիվ տարաբնույթ առաջարկությունների և որոշումների մեջ կարևորվում է գրականության ծրագրերի թեմատիկ բաժանումը: Փաստորեն գրականության պատմության ժամանակային ձևից անցում է կատարվում թեմատիկ ձևին՝ ինչ-որ ձևով փորձելով պահել նաև ժամանակային հաջորդականությունը:

Ավագ դպրոցի գրականության ծրագրերում առաջարկվում է թեմաների տարողունակ մի սանդղակ և դրա հիման վրա էլ առաջարկվել են այս կամ այն հեղինակի և նրա ստեղծագործությունների քննությունը.

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ