Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

Նախագծային աշխատանք․ «Քառանկյուններն ու եռանկյունները մեր շուրջը»

240

  • Սովորողի մոտ ձևավորել հետազատություն իրականացնելու և տեղեկություններ հավաքելու հմտությոիններ։ Տվյալները համադրելու,վերլուծելու կարողունակություններ։ Վերաբերմունք առաջացնել ազգային համամարդկային արժեքների նկատմամբ։ Զարգացնել արժեքների գնահատման կարողունակություն։ Արժևորել համաչափն ու գեղեցիկը մեր շուրջըՕգնել սովորողներին հասկանալու ,որ կյանքն ինքնին մաթեմատիկա է ,
  • Մաթեմատիկան կիրառեն առօրյա կյանքում ,
  • Սովորողներից ակնկալվում ՝ սովորել անելով ,աշխատելով:
  • Սովորողները իրենց քաղաքի շենքերում կփնտրեն մաթեմատիկական նախշեր :
  • Այս նախագծով սովորողները կիմանան ազգային արժեքները,
  • Կկիրառեն մաթեմատիկական գիտելիքները:
  • Կքննարկեն և կներկայացնեն իրենց բացահայտումները՝ ստեղծելով առանձին կամ աշխատանքային խմբեր, կուսումնասիրեն մաթեմատիկան:

Ծրագրի ավարտին բոլոր արդյունքները կներկայացվեն էլեկտրոնային գրքում,սահիկով,կներկայացնեն <<Երկրաչափական կոնստրուկտոր >> խաղը:

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ