Նախադպրոցականների երաժշտական դաստիարակության գործընթացի կազմակերպման
արդյունավետությունն առաջին հերթին պայմանավորված է երաժշտության դաստիարակի բանիմացությամբ, նրա կազմակերպչական հմտություններով և մանկավարժական կոլեկտիվի հետ, հատկապես դաստիարակի
հետ համագործակցությամբ։
Երեխաների գեղագիտական դաստիարակության, երաժշտական հմտությունների ձևավորման, ռիթմի
զգացողության և երաժշտության հանդեպ սերն առաջանում է գործունեության տարբեր ձևերում՝ կիրառելով
տարբեր տեսակի երաժշտություններ, մանկական նվագարաններ և այլն։
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ