ՆԶՊ։ 11-րդ դասարան։ Ուսուցիչներ՝ Գագիկ Գուլքանյան, Ժիրայր Զարգարյան, Գագիկ Ալիխանյան։
Նպատակը՝
- Ծանոթացնել.
- 2-րդ աշխարհամարտին հայերի մասնակցությունը,
- Հայկական դիվիզիաների անցած փառապանծ ուղին,
- Հայ անվանի զորահրամանատարներիգործունեությանը:
- Ներկայացնել Արցախյան ազատամարտի կարևոր մարտական գործողությունները:
- Ծանոթացնել Արցախյան ազատամարտում մեծ ներդրում ունեցող ռազմական գործիչների գործունեությանը:
- Ձևավորել հայրենասիրական աշխարհայցք։
- Ուսուցանելմարտիդաշտում կողմնորոշիչների ընտրությանկարգնուհերթականությունը:
- Ձևավորել պատկերացումներ կրակի քարտի կազմման վերաբերյալ:
- Ուսուցանել՝
- մարտի դաշտում ջոկի տեղաշարժն ու բացազատման (երթակարգ, նախամարտակարգ, մարտակարգ) կարգը,
- ջոկը գործողությունները պաշտպանության ժամանակ,
- ջոկը գործողությունների կարգն ու հերթականությունը հարձակման ժամանակ։
- Ծանոթացնելձեռքի բեկորային նռնակների նշանակությանը,կառուցվածքին, գործողության սկզբունքին և նետելու եղանակներին։
- Ուսուցանել ձեռքի բեկորային նռնակների մարտավարական-տեխնիկական բնութագրերը, դրանց հետ վարվելու անվտանգության կանոնները նռնականետման ժամանակ։
- Ձևավորել Շարային կանոնադրության նորմը:
- Նպաստել՝զինվորական ողջույնի ճիշտ կատարման հմտություններին.
- շարքից դուրս գալը և շարք վերադառնալը
- պետին մոտենալը և նրանից հեռանալը։
ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ
ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ