Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

ՀՀ Լոռու մարզի «Վանաձորի Վահան Տերյանի անվան թիվ 5 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ։ Մեդիագրագիտությունը, որպես քննադատական մտածողության ձևավորման գործիք պատմության դասաժամերին։ 10-րդ դասարան։ Դասընթացավար` Վարսիկ Աղաջանյան

ՀՀ Լոռու մարզի «Վանաձորի Վահան Տերյանի անվան թիվ 5 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ։ Մեդիագրագիտությունը, որպես քննադատական մտածողության ձևավորման գործիք պատմության դասաժամերին։ 10-րդ դասարան։ Դասընթացավար` Վարսիկ Աղաջանյան
195

Մեդիագրագիտությունը՝ որպես արդյունավետ դասավանդման և ուսումնառության կարողունակություն

Մեդիագրագիտությունը տեղեկատվական աղբյուրների տեսակները տարբերելու և դրանց տրված մեծ քանակությամբ տեղեկատվությունը հասկանալու, ճիշտը կեղծից տարբերակելու կարողությունն է, որը բարելավում է մարդկային կյանքի որակը:

Մեդիագրագետ ուսուցիչը նվազագույնի է հասցնում սովորողների վրա մեդիայի բացասական ազդեցությունները, որոնք առաջանում են ապատեղեկատվության հետևանքով։

Մեդիագրագիտությունը օգնում է ուսուցիչներին՝ ինտեգրելու մեդիագրագիտության բաղադրիչները տարբեր առարկաների ծրագրերում, անցկացնել ինտերակտիվ, գործնական ու հետաքրքիր դասեր ու նախագծեր, որոնք կօգնեն սովորողների մոտ ձևավորել մեդիա և թվային հմտություններ։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ