Հայկական կրթական միջավայր

Պաշարների շտեմարան

ՀՀ Արագածոտնի մարզի «Լուսագյուղի միջնակարգ դպրոց» ՊՈԱԿ: Թեման՝ Մեդիագրագիտության սկզբունքները․ ինչպես քննադատորեն վերլուծել տեղեկույթը: 7-12-րդ դասարաններ: Դասընթացավար՝ Արև Հովհաննիսյան

ՀՀ Արագածոտնի մարզի «Լուսագյուղի միջնակարգ դպրոց» ՊՈԱԿ: Թեման՝ Մեդիագրագիտության սկզբունքները․ ինչպես քննադատորեն վերլուծել տեղեկույթը: 7-12-րդ դասարաններ: Դասընթացավար՝ Արև Հովհաննիսյան
87

Մեդիագրագիտությունը՝ որպես արդյունավետ դասավանդման և ուսումնառության կարողունակություն

Մեդիագրագիտությունը տեղեկատվական աղբյուրների տեսակները տարբերելու և դրանց տրված մեծ քանակությամբ տեղեկատվությունը հասկանալու, ճիշտը կեղծից տարբերակելու կարողությունն է, որը բարելավում է մարդկային կյանքի որակը: Մեդիագրագետ ուսուցիչը նվազագույնի է հասցնում սովորողների վրա մեդիայի բացասական ազդեցությունները, որոնք առաջանում են ապատեղեկատվության հետևանքով։ Մեդիագրագիտությունը օգնում է ուսուցիչներին՝ ինտեգրելու մեդիագրագիտության բաղադրիչները տարբեր առարկաների ծրագրերում, անցկացնել ինտերակտիվ, գործնական ու հետաքրքիր դասեր ու նախագծեր, որոնք կօգնեն սովորողների մոտ ձևավորել մեդիա և թվային հմտություններ։

Տեղադրողի այլ պաշարներ

Բոլորը

ՑԱՆԿԱՆՈՒ՞Մ ԵՔ ՏԵՂԱԴՐԵԼ ՊԱՇԱՐ

ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ