JULIA JULIA | Ջուլետա Վարդանյան

1989 թվականին ընդունվել և 1994 թվականին ավարտել եմ Երևանի Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտի « Ֆիզիկա և մաթեմատիկա » ֆակուլտետը ՝ ստանալով մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի ուսուցչի որակավորում ։ 1994-1998 թթ աշխատել եմ Վահան Թոթովենցի անվան հ.57 դպրոցում ՝ որպես մաթեմատիկայի ուսուցիչ։ 1998 թվականից մինչ օրս աշխատում եմ Երևանի Պարույր Սևակի անվան հ.123 հիմնական դպրոց -ում ՝ որպես մ աթեմատիկայի ուսուցիչ ։ Հաճախ եմ անցկացնում բաց դասեր՝ կիրառելով ՏՀՏ-ների ընձեռած հնարավորությունները: Մշտապես հետևում եմ կրթական ոլորտում կատարվող փոփոխություններին, տեղեկանում նորություններին: «Հայկական կրթական միջավայր» կրթական պորտալի «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրել եմ ուսումնամեթոդական նյութ https://lib.armedu.am/profile։ «Հայկական կրթական միջավայր-ֆորում» կրթական պորտալի «Մասնագետի անկյուն» բաժնում ստեղծել և վարում եմ մասնագիտական թեմա https://forum.armedu.am/member/5671-julii 2015 թվականի դեկտենբերի 21-ին ինձ շնորհվել է հանրակրթական ուսումնական հաստատության ուսուցչի որակավորման առաջին աստիճանի տարակարգ:

14/08/2017

Հետաքրքրաշարժ և տրամաբանական խնդիրների օգտագործումը որպես աշակերտների ճանաչողական և որոնողական կարողությունների ձևավորման միջոց

Հեղինակ՝ Ջուլետա Վարդանյան, Երևանի Պ. Սևակի անվ. թիվ 123 հիմն. դպրոց
Տեղադրող՝ Ջուլետա Վարդանյան

Մեթոդական նյութեր > Հոդվածներ, զեկուցումներ, Ուսումնական նյութեր > Մաթեմատիկա


Ինչպե՞ս անել, որ «Մաթեմատիկա» առարկան հետաքրքիր դառնա բոլորի համար: Իմ կարծիքով ինչպես դասապրոցեսում(կապված դասի թեմայի…

Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 7879

Պաշարների քանակ՝ 9900

Վերջին գրանցված այցելու՝ Նռնաձորի միջնակարգ դպրոց

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ Abbreviation

Վերջին պաշար՝ Կարգեր. կարգային միավորներ