09/07/2015

Տեղեկացնել

«Գրականության լոտո» խաղ-մրցույթ

Հեղինակ՝ Զվարթ Վարդանյան
Տեղադրող՝ Զվարթ Վարդանյան

Ուսումնական նյութեր > Գրականություն

Ուսուցման ակտիվ մեթոդներից են ճանաչողական խաղերը: Գրականության ծրագրային նյութը երբեմն կաղապարում է ուսուցչին և աշակերտներին` գրականության անեզր աշխարհն ավելի ընդգրկուն ու ճանաչելի դարձնելու տեսանկյունից: Հետևաբար սա ևս մի փորձ է նպաստելու աշակերտների ինքնակրթությանը, տեսական-ճանաչողական գիտելիքների զարգացմանը:

Առարկաներ` Գրականություն

Դասարաններ` ութերորդ, իններորդ, տասներորդ, տասնմեկերորդ, տասներկուերորդ

Թիրախ խումբ` սովորողներ

1414 դիտում

application/octet-stream

«Գրականության լոտո»

(8.3 ՄԲ, ներբեռնում՝ 771)


Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 6741

Պաշարների քանակ՝ 9004

Վերջին գրանցված այցելու՝ Heraxos3

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ Paint և MS Power Point ծրագրերի օգտագործումը որպես էլեկտրոնային գրատախտակ

Վերջին պաշար՝ Թվային տվյալներ դպրոցականների առարկայական օլիմպիադաներից - 2019 թ․