09/07/2015

Տեղեկացնել

«Գրականության լոտո» խաղ-մրցույթ

Հեղինակ՝ Զվարթ Վարդանյան
Տեղադրող՝ Զվարթ Վարդանյան

Ուսումնական նյութեր > Գրականություն

Ուսուցման ակտիվ մեթոդներից են ճանաչողական խաղերը: Գրականության ծրագրային նյութը երբեմն կաղապարում է ուսուցչին և աշակերտներին` գրականության անեզր աշխարհն ավելի ընդգրկուն ու ճանաչելի դարձնելու տեսանկյունից: Հետևաբար սա ևս մի փորձ է նպաստելու աշակերտների ինքնակրթությանը, տեսական-ճանաչողական գիտելիքների զարգացմանը:

Առարկաներ` Գրականություն

Դասարաններ` ութերորդ, իններորդ, տասներորդ, տասնմեկերորդ, տասներկուերորդ

Թիրախ խումբ` սովորողներ

1541 դիտում

application/octet-stream

«Գրականության լոտո»

(8.3 ՄԲ, ներբեռնում՝ 788)


Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 7121

Պաշարների քանակ՝ 9271

Վերջին գրանցված այցելու՝ Elza

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ Paint և MS Power Point ծրագրերի օգտագործումը որպես էլեկտրոնային գրատախտակ

Վերջին պաշար՝ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ դպրոցական փուլի ՊԱՏԱՍԽԱՆՆԵՐԸ - 2019-2020