29/10/2014

Տեղեկացնել

Որոշ նկատառումներ ուսուցման գործընթացում մաթեմատիկայի պատմության ներգրավման վերաբերյալ

Հեղինակ՝ Զաբելա Աբելյան
Տեղադրող՝ Զաբելա Հայրապետի Աբելյան

Մեթոդական նյութեր > Հոդվածներ, զեկուցումներ

Գիտաժողովի նյութերից Մաթեմատիկայի պատմությունը,մաթեմատիկոսների ներդրումը, նրանց հեշտ ու դժվարին կյանքը,հատնագործությունները,նրանց ընտանիքը. Եթե այս ամենը հասանելի լինի աշակերտներին,ապա գտնում եմ մաթեմատիկական կրթությունը զարգացում կապրի և կփոխվի կրթության որակը: Որքան կցանկանամ միջազգային առարկայական օլիմպիադաներում հաղթանակած աշակերտները ճանաչելի լինի հանրության կողմից այնպես,ինչպես հարկն է:Իսկ ճանաչումը ավելի շատ հեռուստատեսությունը պիտի ապահովի:

Առարկաներ` Գրականություն, Մաթեմատիկա, Ֆիզիկա, Պատմություն, Բնագիտություն, Երկրաչափություն, Հանրահաշիվ

Դասարաններ` ութերորդ, իններորդ, տասներորդ, տասնմեկերորդ, տասներկուերորդ

Թիրախ խումբ` սովորողներ, ուսուցիչներ, ծնողներ

1647 դիտում

application/octet-stream

Հոդված

(29.0 ԿԲ, ներբեռնում՝ 215)

application/octet-stream

Ցուցադրական նյութ

(1.0 ՄԲ, ներբեռնում՝ 211)


Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 9228

Պաշարների քանակ՝ 12844

Վերջին գրանցված այցելու՝ Արփինե Քաթանյան

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ Conditionals

Վերջին պաշար՝ Պարագաների արտահայտությունը պարզ նախադասության մեջ ըստ Վանո Սիրադեղյանի « Ծանր լույս » ժողովածուի