14/06/2018

Տեղեկացնել

Դասալսումներ` ինչու՞ և ինպե՞ս

Հեղինակ՝ Կ.Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոց,կենսաբ. գիտ. թեկնածու, կենսաբանության ուսուցիչ Գայանե Միրզոյան
Տեղադրող՝ Գայանե Միրզոյան

Մեթոդական նյութեր > Հոդվածներ, զեկուցումներ, Դպրոցի թղթապանակ > Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ.139 ավագ դպրոց > Բնագիտություն

Դպրոցում իրականացվող դասալսումները հիմնականում պլանավորված, նպատակային չեն և կրում են տարրերային բնույթ: Այդ է պատճառը, որ հաճախ իրականացվում են պարտադրված և ոչ մի արդյունք չեն տալիս:

Թիրախ խումբ` ուսուցիչներ

2031 դիտում

application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document

Դասալսումներ` ինչու՞ և ինպե՞ս

(26.0 ԿԲ, ներբեռնում՝ 1406)


Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 7115

Պաշարների քանակ՝ 9265

Վերջին գրանցված այցելու՝ Անահիտ

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ Paint և MS Power Point ծրագրերի օգտագործումը որպես էլեկտրոնային գրատախտակ

Վերջին պաշար՝ ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅԱՆ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ - 2019-2020