01/03/2018

Տեղեկացնել

Ծնող լինելը որպես կյանքի արժեք

Հեղինակ՝ Կ.Դեմիրճյանի անվան 139 ավագ դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ,կենսաբանական գիտությունների թեկնածու Գայանե Միրզոյան
Տեղադրող՝ Գայանե Միրզոյան

Մեթոդական նյութեր > Դաստիարակություն. դասղեկի ժամ, Ուսումնական նյութեր > Քիմիա, Կենսաբանություն, Ֆիզկուլտուրա

Ուսումնառությունը լինում է արդյունավետ, եթե այդ գործընթացի գործող անձանց աշխատանքը ուղղված է նույն նպատակին, իրականանում է միաժամանակ և գործող անձանց միջև գործում է փոխօգնությունը: Ուսումնառության գործընթացի գործող անձիք են`ուսուցիչը, աշակերտն և ծնողը: Միոցառումն իրականացվում է աշակերտների, ծնողների և ուսուցիչների հետ համատեղ:

Առարկաներ` Քիմիա, Կենսաբանություն, Ֆիզկուլտուրա

Դասարաններ` տասներորդ, տասնմեկերորդ, տասներկուերորդ

Թիրախ խումբ` սովորողներ, ուսուցիչներ, ծնողներ

1074 դիտում

application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document

Ծնող լինելը որպես կյանքի արժեք

(216.0 ԿԲ, ներբեռնում՝ 599)


Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 7067

Պաշարների քանակ՝ 9214

Վերջին գրանցված այցելու՝ Mysaelyan Lysine

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ 9-րդ դասարանի թեմատիկ պլան

Վերջին պաշար՝ Թեմատիկ աշխատանքներ 5 դաս. մաթեմատիկայից