01/03/2018

Տեղեկացնել

Ծնող լինելը որպես կյանքի արժեք

Հեղինակ՝ Կ.Դեմիրճյանի անվան 139 ավագ դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ,կենսաբանական գիտությունների թեկնածու Գայանե Միրզոյան
Տեղադրող՝ Գայանե Միրզոյան

Մեթոդական նյութեր > Դաստիարակություն. դասղեկի ժամ, Ուսումնական նյութեր > Քիմիա, Կենսաբանություն, Ֆիզկուլտուրա

Ուսումնառությունը լինում է արդյունավետ, եթե այդ գործընթացի գործող անձանց աշխատանքը ուղղված է նույն նպատակին, իրականանում է միաժամանակ և գործող անձանց միջև գործում է փոխօգնությունը: Ուսումնառության գործընթացի գործող անձիք են`ուսուցիչը, աշակերտն և ծնողը: Միոցառումն իրականացվում է աշակերտների, ծնողների և ուսուցիչների հետ համատեղ:

Առարկաներ` Քիմիա, Կենսաբանություն, Ֆիզկուլտուրա

Դասարաններ` տասներորդ, տասնմեկերորդ, տասներկուերորդ

Թիրախ խումբ` սովորողներ, ուսուցիչներ, ծնողներ

962 դիտում

application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document

Ծնող լինելը որպես կյանքի արժեք

(216.0 ԿԲ, ներբեռնում՝ 525)