01/03/2018

Տեղեկացնել

Գործնական տարաբնույթ խնդիրների լուծման մեթոդիկա Օլեում թեմայից

Հեղինակ՝ Ա.Գ. Սմբատյան, Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան թիվ 139 ավագ դպրոց
Տեղադրող՝ Արփիկ Սմբատյան

Մեթոդական նյութեր, Ուսումնական նյութեր > Քիմիա

Խնդիրներ լուծել կարողանալը վկայում է սովորողի ամենակարևոր ունակություններից մեկի՝ տեքստը հասկանալու ունակության մասին: Տեքստի ընկալումը խնդրի լուծման նախապայմանն է: Խնդիրների լուծումը մի կողմից նպաստում է գործնականում ձեռք բերված ունակությունների և հմտությունների ամրապնդմանը, մյուս կողմից՝ սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացմանն ու իմացական գործունեության ակտիվացմանը: Տեքստային խնդիրները համապատասխան մեթոդներով ներկայացնելու դեպքում սովորողների մեջ զարգանում են նաև դիտողականությունը ու վերացական մտածողությունը: Բացի այդ, ակնհայտ են միջառարկայական կապերը, որոնք հնարավորություն են տալիս բարձրացնելու սովորողների ուսումնական մոտիվացիան, արտահայտելով միաժամանակ երկու առարկաների՝ քիմիայի և մաթեմատիկայի գործնական նշանակությունը:

Առարկաներ` Քիմիա

Դասարաններ` տասներորդ, տասնմեկերորդ, տասներկուերորդ

Թիրախ խումբ` սովորողներ, ուսուցիչներ

721 դիտում

application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document

Օլեում. հոդված

(59.0 ԿԲ, ներբեռնում՝ 228)


Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 7585

Պաշարների քանակ՝ 9782

Վերջին գրանցված այցելու՝ sofya18

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ Abbreviation

Վերջին պաշար՝ Սպիտակուցներ / ՄԱՍ 1/