14/08/2017

Տեղեկացնել

Հետաքրքրաշարժ և տրամաբանական խնդիրների օգտագործումը որպես աշակերտների ճանաչողական և որոնողական կարողությունների ձևավորման միջոց

Հեղինակ՝ Ջուլետա Վարդանյան, Երևանի Պ. Սևակի անվ. թիվ 123 հիմն. դպրոց
Տեղադրող՝ Ջուլետա Վարդանյան

Մեթոդական նյութեր > Հոդվածներ, զեկուցումներ, Ուսումնական նյութեր > Մաթեմատիկա


Ինչպե՞ս անել, որ «Մաթեմատիկա» առարկան հետաքրքիր դառնա բոլորի համար: Իմ կարծիքով ինչպես դասապրոցեսում(կապված դասի թեմայի հետ) այնպես էլ նախասիրական պարապմունքներում,հարմար է դիտարկել հետաքրքրաշարժ, տրամաբանական, ինչու չէ ,նաև խաղային խնդիրներ, ռեբուսներ,որոնք իրենց մեջ պարունակեն հաղթահարելի դժվարություններ, և որոնք այս կամ այն կերպ կապված կլինեն իրական իրավիճակների հետ: Որոնք էլ հնարավորություն կտան,որ «հայտնագործողի» դերում հանդես գա ինքը`աշակերտը,որն էլ նպաստում է բարձրացնել նրա ակտիվության մակարդակը:

Առարկաներ` Մաթեմատիկա, Երկրաչափություն, Հանրահաշիվ

Դասարաններ` հինգերորդ, վեցերորդ, յոթերորդ, ութերորդ, իններորդ

Թիրախ խումբ` սովորողներ, ուսուցիչներ, ծնողներ

8735 դիտում


Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 7963

Պաշարների քանակ՝ 9950

Վերջին գրանցված այցելու՝ Կարմիրգյուղի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ Abbreviation

Վերջին պաշար՝ Նալբանդյանցիներ