27/11/2016

Տեղեկացնել

Նախագծային մեթոդը տարրական դասարանում` որպես աշխատանքի կազմակերպման հմտությունների ձեռքբերման հիմք

Հեղինակ՝ Ստելլա Սահակյան Երևանի հ.174 հիմնական դպրոց
Տեղադրող՝ Ստելլա Սահակյան

Մեթոդական նյութեր > Հոդվածներ, զեկուցումներ

Ուսումնական նախագիծը ուսումնաճանաչողական, ստեղծագործական կամ խաղային համատեղ գործունեության տեսակ է սովորող-գործընկերների միջև, որոնք ունեն ընդհանուր նպատակ և համաձայնեցված միջոցներ` ուղղված որևէ խնդրի լուծման կամ որոշակի ձևակերպման: Այն հնարավորություն է տալիս սովորողին բացահայտելու իր մեջ եղած ստեղծագործական ներուժը: Խմբային աշխատանքների` նախագծերի իրականացման պարագայում այն առաջարկում է մի շարք խնդիրների լուծումներ, ինչպես նաև զարգացնում է սովորողների մոտ ինչպես ինքնուրույն, այնպես էլ թիմային աշխատանք կազմակերպելու հմտություն: Ուսուցման նախագծային համակարգի հիմնական արժեքն այն է, որ այն աշակերտներին ուղղորդում է ոչ թե որոշակի թեմայի պարզ ուսումնասիրության, այլ կրթական արդյունք ստեղծելու գործընթացին:

Առարկաներ` Մայրենի

Դասարաններ` առաջին, երկրորդ, երրորդ, չորրորդ

Թիրախ խումբ` ուսուցիչներ

1726 դիտում

application/octet-stream

Նախագծային մեթոդ

(43.0 ԿԲ, ներբեռնում՝ 614)


Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 8018

Պաշարների քանակ՝ 10016

Վերջին գրանցված այցելու՝ Կարինե Դուրգարյան

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ Abbreviation

Վերջին պաշար՝ Ես և շրջակա աշխարհը-2 ՏԱՐԵԿԱՆ ԹԵՄԱՏԻԿ ՊԼԱՆ