Օրվա պլան
Առարկան՝ Հայոց պատմություն
Ամսաթիվ՝ 13.03.2023թ.
Դասարանը՝ 10-րդ հումանիտար դասարան
Դասի թեման՝ Հելլենիստական մշակույթը Հայաստանում
Դասի տևողությունը՝ 45 ր
Դասի նպատակը՝ Ներկայացնել հելլենիստական մշակույթի ձեռքբերումները և առանձնահատկությունները Հայաստանում
Դասի արդյունքում զարգացող վերջնարդյունքները՝
Դասի ավարտին սովորողը կկարողանա՝
Ձևավորվող կոմպետենցիաները՝
1. Լեզվական գրագիտություն և կարողունակություն
2. Ինքնաճանաչողական և սոցիալական կարողունակություն
3. Թվային և մեդիա կարողունակություն
4. Մշակութային կարողունակություն
Հիմնական հասկացություններ կամ առանցքային կետեր՝ Պատճառ-հետևանք, ժամանակ, տարածություն, ձև, համակեցություն, փոփոխություն, կառավարում, քաղաքակրթություն, նորարարություն, հեռանկար, զարգացում
Ցուցադրական նյութեր՝ սահիկաշար
Միջառարկայական կապեր՝ Արվեստ, Համաշխարհային պատմություն, քիմիա
Խաչվող հասկացություններ՝ Ինքնություն, համակեցություն, պետություն, անհատ
Դասի սկիզբ՝ 10ր- https://www.youtube.com/watch?v=onB4JR8i9TI&t=14s
Սովորողները դիտում են տեսանյութը:
Դասի ընթացք՝ 20+4+8ր-Դասարանը բաժանվում է 4 խմբի և յուրաքանչյուր խմբի տրվում է հանձնարարություն ուսումնասիրել առանձնահատկությունները համապատասխան ոլորտում: Առաջին խումբը պատրաստում է պաստառ և ներկայացնում հելլենիստական դիցարանը և նրա առանձնահատկությունները, համեմատություններ է կատարում հունահռոմեական դիցարանների հետ: 2-րդ խումբը ներկայացնում է հելլենիստական մշակույթի ազդեցությունը գրի, գրականության, պատմագրության վրա և փաստերով հիմնավորում է նախամաշտոցյան գրի առկայության և օգտագործման մասին: Երրորդ խումբը ներկայացնում է հելլենիստական և ժողովրդական թատրոնները և ընդգծում է մեր ժողովրդական թատրոնի առկայությունն ու առանձնահատկությունները: Իսկ չորրորդ խումբը ներկայացնում է արվեստն ու ճարտարապետությունը, ընդգծում է հայկական ճարտարապետության երկու գլուխգործոցների՝ Նեմրութի սրբավայրի և Գառնիի հուշարձանախմբի մասին: Զուգահեռներ են տանում համաշխարհային պատմությունից նմանատիպ կարևորության մշակութային ձեռքբերումների մասին և այդ համատեքստում ներկայացնում մեր մշակութային ձեռքբերումները ու ընդգծում, որ հայկական հելլենիզմի ձեռքբերումները ևս ունեն համաշխարհային մասշաբի նշանակություն: Ապա VR տեխնոլոգիայով ճանապարհորդություն են կատարում դեպի Գառնու հուշարձանախումբ՝ https://youtu.be/yyIkOX-FIEY
Խմբերի աշխատանքի ավարտից հետո սովորղները լրացնում են https://quizizz.com/admin/quiz/64050e822a8ec1001d3acd1c?source=quiz_share
Դասի ավարտ՝ 3ր-Տրվում է տնային հանձնարարություն:
ՄԻԱՑԵՔ «ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՇՏԵՄԱՐԱՆ»-ԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐԵՔ ՁԵՐ ՍՏԵՂԾԱԾ ՊԱՇԱՐԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԵՎ ՄԵԿՆԱԲԱՆԵՔ ԱՅԼ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ