16/12/2016

Տեղեկացնել

Կոնֆլիկտի լուծման հնարավոր ելքերը

Հեղինակ՝ Հարությունյան Ալիսա
Տեղադրող՝ Հարությունյան Ալիսա

Մեթոդական նյութեր > Դաստիարակություն. դասղեկի ժամ

Դասարաններ` իններորդ, տասներորդ, տասնմեկերորդ, տասներկուերորդ

Թիրախ խումբ` սովորողներ, ուսուցիչներ, ծնողներ

661 դիտում

application/octet-stream

Կոնֆլիկտի լուծման հնարավոր ելքերը

(35.0 ԿԲ, ներբեռնում՝ 234)

application/octet-stream

Թեստ

(34.0 ԿԲ, ներբեռնում՝ 148)


16/01/17 | 23:51 - Հարությունյան Ալիսա

Հարգելի Нона Жамгарян. ես նույնպես շնորհակալ եմ Ձեր արձագանքի և գնահատականի համար:


26/12/16 | 00:19 - Нона Жамгарян

Հարգելի`Հարությունյան Ալիսա դիտեցիձեր նյութը,ինձ շատ դուր եկավ,կկիրառեմ դասղեկի ժամին,շնորհակալություն:

Վիճակագրություն

Գրանցված այցելուներ՝ 4666

Պաշարների քանակ՝ 6961

Վերջին գրանցված այցելու՝ Edgar Mehrabyan

Ամենաընթերցված պաշար՝ Ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման կարգը և հարցաշարերը

Ամենաբարձր գնահատված պաշար՝ 2017-2018 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները

Վերջին պաշար՝ «Համաշխարհային պատմություն» առարկայի ծրագիր (2017թ.)